motivaation puuttuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti 81

Vieras
ajattelin tulla tänne vuodattamaan jos saisin lisää puhtia tähän laihdutukseen. vuosi sitten painoin vielä 110kg. pudotin painoa ja olin jo 80kg mut sit vaan tuntu ettei oo yhtään motivaatiota tähän juttuun ja niinhän siinä kävi että nyt puntari näyttää tällähetkellä 85kg. pitäis 0lla joku ystävä joka olis samassa tilanteessa. mut kaikki kaverit on langan laihoja. tuntuu etten taas saa itseäni yksin niskasta kiinni. :'( :'( :'( enkä todellakaan ole tyytyväinen itseeni

Moi olen aikalailla samassa tilanteessa oleva tytto mutta painoni oli paljon korkeammalle kuin sinulla elikka se oli 160 kg :ashamed: nyt viime helmikuusta tahan paivaaan on tippunut 95kg ja nyt pitas viela alas saada mutta motivaatio puuttuu.. ja olis kiva saada jutella samassa tilanteessa olevan kanssa!! loytyyks mesea??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:23 samassa tilanteessa kirjoitti:
Moi olen aikalailla samassa tilanteessa oleva tytto mutta painoni oli paljon korkeammalle kuin sinulla elikka se oli 160 kg :ashamed: nyt viime helmikuusta tahan paivaaan on tippunut 95kg ja nyt pitas viela alas saada mutta motivaatio puuttuu.. ja olis kiva saada jutella samassa tilanteessa olevan kanssa!! loytyyks mesea??
siis oletko laihuttanut 95kg vai painatko tällähetkellä sen. jokatapauksessa mahtava suoritus. onnea :flower:

Ihanaa onko täällä teitä....mäkin haluan yhtyä keskuteluun. kertokaa mikä on teitä motivoinut ennen ja miten se suijui...painonvartioitten avulla vai millä konstilla? Minä samassa tilanteessa. Painoa pitäis aada pois. Mutta kuka tsemppaa...jos joku kertois kokemuksia edes jostain pudotuksista. Itse olen joskus laihduttanut 10kg mutta siihen se sitten jämähti....voin liittyä meseenne jos keskustelette siellä...minullakin on. Tuetaan toisiamme niin ehkä saatatisiin jotakin tuloksia :)

Motivaatio on aina välillä totaalisesti hukassa minultakin.
Hyvä konsti on se, että kun hetken aikaa katselen itseäni kokovartalopeilistä niin huomaan että on pakko jatkaa! Haluan vielä jonakin päivänä näyttää hoikalta ja käyttää sellaisia vaatteita kuin haluan, eikä tälläisiä tanttamaisia suuria paitoja ja verkkareita. Ajatelkaa siis tavoitettanne, siskot ja tsemppiä matkaan :hug:

heippa!

jos kaipaatte helppoja ruokavaliota, jolla paino putoaa, niin sokeriklubin ekalta sivulta hakekaa. suosittelen, itselläni lähtenut 20 kiloa, eikä ole mikään nälkäkuuri (itse tosin imetän tällä haavaa, joten syön nyt hiukkasen enemmän).

jos motivaatio on haussa, niin käykää diabetesliiton sivuilla laskemassa, mikä on teidän riski sairastua kakkostyypi diabetekseen.

tsemppiä!!!!! ja :hug:

Yhteistyössä