mosmo-merkkiset rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
ostin tänään kaverilta tuon merkkiset rattaat. taitaa olla aika tuntematon merkki? onko kellään kokemusta tällaisista rattaista? onko kestävät? minkä hintaisia ovat uutena? kaikki tieto on tervetullutta. kiitos.

Mä näin tänä syksynä eka kertaa yhdellä puoli tutulla tollaset rattaat ja tähän viestiin asti mietin et mikä se merkki oli ja mosmo se oli. Luulin et jotku ei minkään merkkiset mut taitaa olla ihan laadukkaat. netist en tosiaa minäkää mitää löytäny. myydäänköhän enää?

Kaveri osti jostain nettikaupasta Mosmo-merkkiset yhdistelmävaunut, matkarattaat, sitterin ja syöttiksen. Niin ja hoitolaukun. Koko setillä oli UUTENA hintaa 260 euroa!

Paljonko maksoit rattaista siis?

Ainakin vuoden olleet heillä käytössä ja olleet ehjänä. Tosin huomattavasti raskaammat työntää kuin meidän vastaavat Emmaljungat.

Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Voit googlata löytyy netistä. Halpa kopio emmaljungista. Tilasin ja lähetin takaisin. Vaikutti rimpuloilta.

nuo vaikuttaa tosi "ryhdikkäiltä" ja ovat jämäkän tuntuiset. itselläni on ennestään carenan kuomurattaat ja kun vertaan näitä kaksia rattaita keskenään niin kyllä noi mosmot vaikuttaa jotenkin paremmilta. tiedä sitten millaiset ovat käytössä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voit googlata löytyy netistä. Halpa kopio emmaljungista. Tilasin ja lähetin takaisin. Vaikutti rimpuloilta.

nuo vaikuttaa tosi "ryhdikkäiltä" ja ovat jämäkän tuntuiset. itselläni on ennestään carenan kuomurattaat ja kun vertaan näitä kaksia rattaita keskenään niin kyllä noi mosmot vaikuttaa jotenkin paremmilta. tiedä sitten millaiset ovat käytössä..

En löytänyt minäkään enään googlella. Maahantuonti kai loppunut.
Mulla on ollut carenaa, emmaljungaa, brioa ja on parhaillaakin. Carenoitakin pidin parempana kun mosmoa. Mosmon muoviosat olivat jotenkin muoviset..rimpulat...mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En löytänyt minäkään enään googlella. Maahantuonti kai loppunut.
Mulla on ollut carenaa, emmaljungaa, brioa ja on parhaillaakin. Carenoitakin pidin parempana kun mosmoa. Mosmon muoviosat olivat jotenkin muoviset..rimpulat...mielestäni.

no pitää toivoa et noi kestää "koko rahan" edestä..

Yhteistyössä