Morooo! :D Ja kuva uusista sukista ;D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heavyfreak"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heavyfreak"

Vieras
Tällaset sain eilen valmiiksi. Hiukkasen on reilun kokoiset meikäläisen kanankoiville, piti jo alottaa uusia, mustia ja hiukan pienempiä :)

Mitäs tänne muuten kuuluupi? Ei oo tullu taas pitkään aikaan käytyy..

• Tykkää
Reactions: chef ja Aamuäree
Sairaan ihanat!!! Oon kanssa suunnitellut polvisukkien tekemistä, mutta vielä on jäänyt muiden töiden alle. Nyt teen villapaitaa ja sormet syyhyäis välillä jonkun nopeetekoisemman kimppuun. Vaikka mulla saattais mennä hermo noiden varsien vaan jatkuessa ja jatkuessa...

[QUOTE="mie";25514808]Sairaan ihanat!!! Oon kanssa suunnitellut polvisukkien tekemistä, mutta vielä on jäänyt muiden töiden alle. Nyt teen villapaitaa ja sormet syyhyäis välillä jonkun nopeetekoisemman kimppuun. Vaikka mulla saattais mennä hermo noiden varsien vaan jatkuessa ja jatkuessa...[/QUOTE]

Joo sehän noissa on että ku toi varsi vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja..... :D Mut on noita silleen kiva tehdä. Novitan sukkalehdessä oli toi malli.

[QUOTE="Heavyfreak";25514825]Joo sehän noissa on että ku toi varsi vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja..... :D Mut on noita silleen kiva tehdä. Novitan sukkalehdessä oli toi malli.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä, etsinpä lehden käsiini. Sukkien hyvä puoli on se, että yleensä tulee aika sopivat kooltaan. Villapaitani on puolessa välissä ja mittailen kokoajan ylettyyköhän lopputulos sitten kuitenkaan rintavarustukseni yli. Ja kyllä, olin tehnyt koetilkun ja kaikki asiaankuuluvat mittaukset :(

[QUOTE="mie";25514860]Kiitos vinkistä, etsinpä lehden käsiini. Sukkien hyvä puoli on se, että yleensä tulee aika sopivat kooltaan. Villapaitani on puolessa välissä ja mittailen kokoajan ylettyyköhän lopputulos sitten kuitenkaan rintavarustukseni yli. Ja kyllä, olin tehnyt koetilkun ja kaikki asiaankuuluvat mittaukset :([/QUOTE]

Juu kannattaa, siel oli muitaki hyviä sukkamalleja. Puseron tekeminen on kyllä välillä aikamoista hakuammuntaa vaikka kuin tekis mallitilkkuja ja laskelmia..

Yhteistyössä