Morkkis?

Eilen mun kaverit tulivat Virosta käymään ja ajattelimme että lähdetään juhlimaan. Huomasin taas että alkoholin jälkeen huom. usein en juo edes, ei vaan kiinnosta enää, mutta nykyään jos juon tulee hirveä morkkis ja ahdistus sekä pelkoa seuraavana päivänä, olo ihan kamala ja jotenkin ajattelen että olen varmasti niin nolo ja tyhmä, hölmö kun juon, varma olenkin.

Ajattelen nyt näin jos juhlimaan pitäisi lähteä niin vesi linjalla vain olen, ei tätä oloa kiva kestää ja hankkia sen itselle. Onko kohtalotovereita kenellä on sama olo seuraavana päivänä vaikka mitään pahaa ei ole tapahtunut? Se ei vaan sovi minulle, sekä on se hankala virolaisten kanssa kun jos ei juo nopeasti tai paljon niin melkein kaadetaan tätä suuhuun. Nyt aivan varmasti kärsin tästä olosta muutama päivä. Pakko avautua miten pahaa alkoholi onkin.
 
"hmm"
Kyllä! Nykyään on ihan kauhea ahdistus ja morkkis, vaikka koko ilta olisi sujunut täydellisesti. Itsekkin olen nykyään mieluummin juomatta kun kärsin tuosta henkisestä krapulasta.
 
Mulla sama juttu joka ikinen kerta. Ahdistusta, pelkotiloja, morkkista jne.
Mun oli pakko tätä katsoa googlesta ja löysin keskusteluja missä ihmisillä sama olo. Ennen ei mulla ollut mitään sellaista, nykyjään se on jotain kamala, mutta ehkä sekin syy kun en juo kovin usein niin krapulat siksi ovat pahoja. Pitää mun myös sanoa ei ensi kerralla jos aina pitää juoda kun ulos lähdetään. Vaikka kyllä alussa on ollut jopa hauskakin mutta ei illan lopussa eikä nyt ainakaan.
 
[QUOTE="hmm";30829939]Kyllä! Nykyään on ihan kauhea ahdistus ja morkkis, vaikka koko ilta olisi sujunut täydellisesti. Itsekkin olen nykyään mieluummin juomatta kun kärsin tuosta henkisestä krapulasta.[/QUOTE]

No niinpä tämä henkinen puoli on karmea. Mulla ei oikeastaan muita oireita ole kun, hirveä ahdistus, rytmihäiriö, morkkis ja ajatukset aivan sekaisin joku ihmee pelko ja jopa masennusta, ihan niin kuin tein jotain todella pahaa. Voi kun haluan jo olla oma itseä, koska yleensä olen iloinen ja elän ilman mitään pahoja ajatuksia ja pelkoja. Tiedän vaan että vielä jotenkin pitää sen kestää muutama päivä jopa vkon voi olla.
 
9MMM
no mulle tulee ja muakin ahdistaa se et muutamaan päivään iloisuus pois ja mikään ei huvita ja on sellanen tylsämielinen olo ja toivoo inspistä. kolme päivää menee hukkaan monasti. ei aina
 
Krapulat muuttuvat vanhetessa. Päiväkausien ahdistus on hyvin tuttua, eikä todellakaan juomisen arvoista. Mutta, ajatus siitä että se kyllä menee lähipäivien aikana ohitse voi auttaa eteenpäin, peiton alle vain herkkujen ja limsapullon kanssa piiloon ja televisio seuraksi päälle.
 
Minulla on vielä iso morkkis siksi kun katsoin aamulla puhelin ja mä soitin vaikka ja kenelle eilen, miten ihminen voi olla niin tyhmä, tarkoitan itseä. En voi edes kuvitella mitä kaikkia kaikille olen eilen puhunut, tuntu että nyt koko maailma on kaatunut. En kyllä enää ikinä, ilman tätä alkoholi *aska on paljon hauskempi elää ja olla, niin ei tarvitse myös noin tyhmä ja hölmö olla :ashamed:. Toisalta kun ehkä muutama aivoa ehkä tälläisessä tilannessa toimii niin ymmärrän ettei kuitenkaan mitään vakava ole tapahtunut, silti se olo on kamala.
 
Minulla on vielä iso morkkis siksi kun katsoin aamulla puhelin ja mä soitin vaikka ja kenelle eilen, miten ihminen voi olla niin tyhmä, tarkoitan itseä. En voi edes kuvitella mitä kaikkia kaikille olen eilen puhunut, tuntu että nyt koko maailma on kaatunut. En kyllä enää ikinä, ilman tätä alkoholi *aska on paljon hauskempi elää ja olla, niin ei tarvitse myös noin tyhmä ja hölmö olla :ashamed:. Toisalta kun ehkä muutama aivoa ehkä tälläisessä tilannessa toimii niin ymmärrän ettei kuitenkaan mitään vakava ole tapahtunut, silti se olo on kamala.
Ajattele näin päin: muistatko itse koskaan kenenkään toisen pieniä kännitoilailuja? Ei, kaikki unohtavat aina mitä muut ovat tehneet, mutta ajattelevat vain kylmä hiki otsalla mitä kaikkea itse on taas tullut tehtyä ja sanottua :) Stressaat siis tekemisistäsi vain itse, kun toiset eivät enää uhraa niille ajatustakaan.
 
samoin
Mä aina mietin, että jos sanoinkin sille tai tuollekaverille jotain tyhmää tms. Siis vaikka en ole juonut kamalasti ja muisti pelaa, niin seuraavana aamuna alan miettiä, että jos olenkin unohtanut jonkun pätkä, jos join kuitenkin liikaa jne. Viimeeksikin tulin 21 aikaan kaverin kanssa metrolla kotia kohti. Molemmat oltiin ihan hyvässä hapessa, 7 tunnin aikana juotu 1-2 siideriä ja jonkin verran skumppaa. Niin jo seuraavana aamuna pohdin, että JOS kuitenkin en vaan tajunnut olevani niin kännissä jne. Ihan tyhmää tuokin, mutta tosiaan iän karttuessa ja juomisen vhetessä lähes olemattomiin on tämä ilmiö ilmaantunut... Huokaus...
 
Ajattele näin päin: muistatko itse koskaan kenenkään toisen pieniä kännitoilailuja? Ei, kaikki unohtavat aina mitä muut ovat tehneet, mutta ajattelevat vain kylmä hiki otsalla mitä kaikkea itse on taas tullut tehtyä ja sanottua :) Stressaat siis tekemisistäsi vain itse, kun toiset eivät enää uhraa niille ajatustakaan.
En muista :) tai oikeasti jos joku kännissä jotain hölmöjä tekee niin ymmärrän ettei ihminen voi olla silloin aivan normaali. Mutta silti se ei poista tätä huonoa omatuntoa, kun en muista edes mitä kaikkia puhunut, tiedän vain että osan olla todellakin tyhmä jos juon näitä kaurasmootheja enemmän kuin yksi. Kun tämä loppu, se olo, niin ikinä enää en aiheuttaa tätä itselle.
 
Mä aina mietin, että jos sanoinkin sille tai tuollekaverille jotain tyhmää tms. Siis vaikka en ole juonut kamalasti ja muisti pelaa, niin seuraavana aamuna alan miettiä, että jos olenkin unohtanut jonkun pätkä, jos join kuitenkin liikaa jne. Viimeeksikin tulin 21 aikaan kaverin kanssa metrolla kotia kohti. Molemmat oltiin ihan hyvässä hapessa, 7 tunnin aikana juotu 1-2 siideriä ja jonkin verran skumppaa. Niin jo seuraavana aamuna pohdin, että JOS kuitenkin en vaan tajunnut olevani niin kännissä jne. Ihan tyhmää tuokin, mutta tosiaan iän karttuessa ja juomisen vhetessä lähes olemattomiin on tämä ilmiö ilmaantunut... Huokaus...
Samat fiilikset. Yritän muista mutta tuntu ja pelottaa jos kuitenkin en muista kaikkia, tuntu jopa yks mulle vihainen kun ei vasta tai siiten kiirettä sillä on -_-. Mulla on pätkiä että sekä nauratta ja heti sen jälkeen ahdistus tulee. Hohhoija, mä haluan että tämä jo loppu. Mutta pakkohan kärsiä tyhmästä päästä.
 
[QUOTE="utelias";30829981]Pidätkö sä Milanna tai miehesi lainkaan kesälomaa?[/QUOTE]

Ei :). Miehellä ei ainakaan ole vapaata, itse teen jotain matkoja taas, mutta sellaisia lyhyitä 3pv reissuja niin kuin viimeksi kun kävin Britaniassa, nyt vaan kaukomaihin menoja töiden takia pitäisi lähteä mutta samalla myös katson paikkoja. Ajatus kyllä on lähteä Disney Landiin lasten kanssa mutta pitäisi katsoa, kuinka kiireinen kesä on, kun meillä muutama vkon päästä muuto ja kaikki muut projektit päällä, sekä töiden takia vaikka ja missä pitäisi olla.
 
Kohtuus
Mitäs jos kokeilisit kohtuudella sillee pari lasia vaan illassa? Toivattavasti oli hauskaa mutta joo kyllä sitä aina itsekin miettii että oliko se sen arvosta kun kauhean väsynyt seuraava päivän :D
 
Mitäs jos kokeilisit kohtuudella sillee pari lasia vaan illassa? Toivattavasti oli hauskaa mutta joo kyllä sitä aina itsekin miettii että oliko se sen arvosta kun kauhean väsynyt seuraava päivän :D
No eilen minulle ei annettu edes pari lasia vain juoda :D, vaan paukut paukkujen perään, muuten en ole normaali jos niin ei juo, näin ne virolaiset ajattele. Kyllä hauska oli alussa mutta ei lopussa, ens kerralla kun Virosta kaverit tulevat niin varma ostan jonkun äkkilähdön maasta, kun noin ei vaan enää halua juhlia. Nyt pikkasen parempi olo tai ehkä kun ne sekavat ajatukset nyt laitoin työhön.
 

Yhteistyössä