:wave: Heipsan,tulinpa tänne pitkästäaikaa kurkkaa,olen vaihtanut nicciäkin tässä välissä,mutta profiilista löytyy sama "vanha" mamma maalta ja pojat.
Tulin toivottamaan kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kevättä ja hyvää pääsiäistä.
Jokos on kevättä rinnoissa?
Minusta ainakin ihanaa,kun lumet jo sulaneet mitä nyt pelloilla ja tienposkissa vähän ja on tuossa pihallakin,mutta kyllä ne siitä sulaa,ja sitten vaan odotellaan,että piha kuivuu,niin pääsee haravoimaan yms.
Voikaahan hyvin ja muistakaa iloinen mieli ja hymy! =)
Tulin toivottamaan kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kevättä ja hyvää pääsiäistä.
Jokos on kevättä rinnoissa?
Voikaahan hyvin ja muistakaa iloinen mieli ja hymy! =)