Morjens mammat ja lyylit,ihanaa kevättä ja pääsiäisen odotusta...:)

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
:wave: Heipsan,tulinpa tänne pitkästäaikaa kurkkaa,olen vaihtanut nicciäkin tässä välissä,mutta profiilista löytyy sama "vanha" mamma maalta ja pojat.
Tulin toivottamaan kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kevättä ja hyvää pääsiäistä.
Jokos on kevättä rinnoissa? ;) Minusta ainakin ihanaa,kun lumet jo sulaneet mitä nyt pelloilla ja tienposkissa vähän ja on tuossa pihallakin,mutta kyllä ne siitä sulaa,ja sitten vaan odotellaan,että piha kuivuu,niin pääsee haravoimaan yms.
Voikaahan hyvin ja muistakaa iloinen mieli ja hymy! =)
 
B) Kevättä pukkaa ja pihatyöt alkaa. Vasta rakennettu nääs. Iloista pääsiäistä ja hyvää keväänodotus aikaa myös sinulle tv tällainen uusi palstailija. :flower: :)
 
Kiitos lyylittelystä! Tää onkin toinen kerta ihan lyhyellä aikavälillä, kun miuta lyyliks sanotaan!! =)
kevättä on rinnois juu, ja kamala sisustusbuumi menossa. Riittäis vaan rahat kaikkeen!!! Olis ihanaa ostaa uutta päiväpeittoa ja sohvatyynyjä ja uus sohvakin pitäis saada ja töllötaso jne... että ei ihan pieniä hankintoja.
Tyttärelle ostettiin uus sänky ja huoneen siivouksessa ja uudelleen järjestelyissä on mennyt koko päivä, mitä nyt vatsataudin rippeiltä olen jaksanut laittaa. Hiki tulee heti, kun vähänkin evää liikauttaa, eli niin rautainen on päivän kunto!
Meillä on takapihalla vielä ihan älyttömästi lunta, mutta takaterassi on kokonaan sula. Ihana istua siinä ja paistattaa päivää, ja miettiä, mitä pihalle ens kesänä tekisi....
Juu, samaa mieltä olen, hymy päivässä piristää kummasti!
 
:wave: KIITOS VASTAUKSISTA! Hyvää pääsiäistä: keväinen on järjen juoksu,mielessä vain munan tuoksu,pääsiäinen on aikaa munan ja mämmin,muna kova mämmi lämmin,molempia kohtuudella! :D
Meillä on jo melkein kaikki lumi sulanut pois,on vain kurjaa,kun mutaista,mutta eiköhän sekin pian kuivu,jos huomenna ja sunnuntaina on luvatut +10 lämmintä!! B)
 
Hei vaan kaikille :) On se vaan kumma kun kevät tulee niin alkaa hirvee sisutusinto niinkuin sulla "pitkä kiekko" ;) Löysin netistä ihanan sisustuskaupan ja tilasin sieltä "khröm" vähän kaikenlaista kivaa B) Ja tuntuu että siivoamista on enemmän kuin talvella :o Vaatekaapit on pölytetty ja vein kirppikselle lasten pieniksi jääneitä vaatteita ja leluja, hyvin menee kaupaksi kun ei ole hinnalla pilattuja! Täällä meilläpäin on nyt kyllä tullut vähän takapakkia kevään suhteen kun satoi lunta :'( Toivottavasti ne nyt sulaa vappuun mennessä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memu:
Hei vaan kaikille :) On se vaan kumma kun kevät tulee niin alkaa hirvee sisutusinto niinkuin sulla "pitkä kiekko" ;) Löysin netistä ihanan sisustuskaupan ja tilasin sieltä "khröm" vähän kaikenlaista kivaa B) Ja tuntuu että siivoamista on enemmän kuin talvella :o Vaatekaapit on pölytetty ja vein kirppikselle lasten pieniksi jääneitä vaatteita ja leluja, hyvin menee kaupaksi kun ei ole hinnalla pilattuja! Täällä meilläpäin on nyt kyllä tullut vähän takapakkia kevään suhteen kun satoi lunta :'( Toivottavasti ne nyt sulaa vappuun mennessä...

Moi Memu! Missä nettikaupassa sie kävit??? Kerro heti!! =) Mie olen ihan epätoivoinen, kun pitäis saada vaikka mitä verhoa, ja tyynynpäällistä ja rahaa meinaa palaa ihan kamalasti jo ihan "tavallisiin" arkihankintoihin, eli lasten vaatteisiin ja kenkiin jne... itte meinaa jäädä ihan ilman!!! :o
Meilläkin tuli lunta viimeeks tänään, mutta onneks se oli vain kuuro, joka suli samantien pois. Mie en kyllä enää kaipais yhtään lunta, vain aurinkoa ja kinosten sulamista!
Pyörätiet on sulana, ja mie oikein odotan, että saan itteni kuntoon tästä kamalasta röhästä, niin pääsen lenkille kuluttamaan lenkkareitten pohjia!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Alkuperäinen kirjoittaja Memu:
Hei vaan kaikille :) On se vaan kumma kun kevät tulee niin alkaa hirvee sisutusinto niinkuin sulla "pitkä kiekko" ;) Löysin netistä ihanan sisustuskaupan ja tilasin sieltä "khröm" vähän kaikenlaista kivaa B) Ja tuntuu että siivoamista on enemmän kuin talvella :o Vaatekaapit on pölytetty ja vein kirppikselle lasten pieniksi jääneitä vaatteita ja leluja, hyvin menee kaupaksi kun ei ole hinnalla pilattuja! Täällä meilläpäin on nyt kyllä tullut vähän takapakkia kevään suhteen kun satoi lunta :'( Toivottavasti ne nyt sulaa vappuun mennessä...

Moi Memu! Missä nettikaupassa sie kävit??? Kerro heti!! =) Mie olen ihan epätoivoinen, kun pitäis saada vaikka mitä verhoa, ja tyynynpäällistä ja rahaa meinaa palaa ihan kamalasti jo ihan "tavallisiin" arkihankintoihin, eli lasten vaatteisiin ja kenkiin jne... itte meinaa jäädä ihan ilman!!! :o
Meilläkin tuli lunta viimeeks tänään, mutta onneks se oli vain kuuro, joka suli samantien pois. Mie en kyllä enää kaipais yhtään lunta, vain aurinkoa ja kinosten sulamista!
Pyörätiet on sulana, ja mie oikein odotan, että saan itteni kuntoon tästä kamalasta röhästä, niin pääsen lenkille kuluttamaan lenkkareitten pohjia!!!!

Moi! Täältä tilasin viimeksi: http://burgundyrose.shop.wosbee.com/PublishedService?frontpage=true
Siellä ei kyllä ole verhoja mutta muuta mukavaa ja ihanaa :)
Jotexilta ja Ellokselta löytyy kivoja verhoja ynnä muuta mukavaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memu:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Alkuperäinen kirjoittaja Memu:
Hei vaan kaikille :) On se vaan kumma kun kevät tulee niin alkaa hirvee sisutusinto niinkuin sulla "pitkä kiekko" ;) Löysin netistä ihanan sisustuskaupan ja tilasin sieltä "khröm" vähän kaikenlaista kivaa B) Ja tuntuu että siivoamista on enemmän kuin talvella :o Vaatekaapit on pölytetty ja vein kirppikselle lasten pieniksi jääneitä vaatteita ja leluja, hyvin menee kaupaksi kun ei ole hinnalla pilattuja! Täällä meilläpäin on nyt kyllä tullut vähän takapakkia kevään suhteen kun satoi lunta :'( Toivottavasti ne nyt sulaa vappuun mennessä...

Moi Memu! Missä nettikaupassa sie kävit??? Kerro heti!! =) Mie olen ihan epätoivoinen, kun pitäis saada vaikka mitä verhoa, ja tyynynpäällistä ja rahaa meinaa palaa ihan kamalasti jo ihan "tavallisiin" arkihankintoihin, eli lasten vaatteisiin ja kenkiin jne... itte meinaa jäädä ihan ilman!!! :o
Meilläkin tuli lunta viimeeks tänään, mutta onneks se oli vain kuuro, joka suli samantien pois. Mie en kyllä enää kaipais yhtään lunta, vain aurinkoa ja kinosten sulamista!
Pyörätiet on sulana, ja mie oikein odotan, että saan itteni kuntoon tästä kamalasta röhästä, niin pääsen lenkille kuluttamaan lenkkareitten pohjia!!!!

Moi! Täältä tilasin viimeksi: http://burgundyrose.shop.wosbee.com/PublishedService?frontpage=true
Siellä ei kyllä ole verhoja mutta muuta mukavaa ja ihanaa :)
Jotexilta ja Ellokselta löytyy kivoja verhoja ynnä muuta mukavaa!

Pitihän miunkin mennä tuonne kattelemaan, mitä kaikkea kivaa siellä onkaan!! Ja olihan siellä vaikka mitä!!!

=)

Elikkäs nyt pitää tehdä invertaario siitä, mitä tilataan ja sitten eikun tilaus vetämään! Ellokselta pitää vielä ne verhot kattoa..... =)
 

Yhteistyössä