Moraaliton sisko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sisko on siis ollut kolmen miehen kanssa, joiden kanssa mulla ensin suhde. Ja sitten oli myös kaverinsa ex-miehen kanssa ja mulle aina kertoi miten se mies kehuu et on sen paras pano (ja oli oikeen tyytyväisen oloinen, kerta on parempi kuin kaverinsa)

Ihan suoraan sanottuna mua kuvottaa tuollainen toiminta. En tiedä miksi sisko tekee tuollaista. Mullekin se soitti aikoinaan, että "moi, oon just tulossa Petrin (mun ex, jonka kanssa olin vasta pari päivää sitten) luota. Tapasin sen baarissa ja mentiin sitten sen luokse yöksi. Älä nyt suutu, mutta otin siltä suihin"

En halua tuosta sen enempää sanoa, että satutti ja paljon. Sisko ei edes tajua hävetä. Sen mielestä on vaan hienoa kun/jos miehet haluaa sitä, ei väliä kuka se mies on ja kenen entinen (tai nykyinen)

Se on paristi liehitellyt mun nykyisiäkin miehiä, flirttiä, halailua, pusuja. Onneksi eivät ole lähteneet mukaan, mutta olen saanut hävetä siskon käytöstä. Ja hän vaan nauraa kun sanon asiasta. Joskus tekisi mieli pistää välit poikki!

Ja tämä kaikki on tullut mun painajaisiinkin.

Hakee hyväksyntää, kaipaa huomiota. Olin samanlainen ilman, että siitä kenellekään tosin mitenkään mainitsin. En tosin kenenkään ystävien exiä vienyt, mutta olin tyytyväinen jos jonkun ex olisi halunnut tai vein tarkoituksella varatun miehen. Tuntui hyvältä olla parempi kuin joku toinen. Lapsuuden traumoja, hylkäämisiä, kiusaamista, sain aina kuulla olevani huonompi kuin muut ja ajattelin, että olen ruma eikä kukaan halua. Teininä se sitten kostautui huomionhakuisuudella ja annoin miesten käyttää hyväksi ja kavereiden kanssa vaan vitsailin kenen sängystä itseni taas löysin. Sängyssä en ajatellut itseäni, enkä saanut koskaan orgasmia. Halusin vaan antaa miehille nautinnon ja saada sitten kehut ja kuulla olevani niin mahtava yms. kaikkea muuta.

Että onkohan siskollasi jotain tälläistä takana? Saanut ehkä kuulla tai kokea aina olevan huonompi kuin esimerkiksi sinä tai ylipäätään huono itsetunto?

[QUOTE="vieras";29024400]Hakee hyväksyntää, kaipaa huomiota. Olin samanlainen ilman, että siitä kenellekään tosin mitenkään mainitsin. En tosin kenenkään ystävien exiä vienyt, mutta olin tyytyväinen jos jonkun ex olisi halunnut tai vein tarkoituksella varatun miehen. Tuntui hyvältä olla parempi kuin joku toinen. Lapsuuden traumoja, hylkäämisiä, kiusaamista, sain aina kuulla olevani huonompi kuin muut ja ajattelin, että olen ruma eikä kukaan halua. Teininä se sitten kostautui huomionhakuisuudella ja annoin miesten käyttää hyväksi ja kavereiden kanssa vaan vitsailin kenen sängystä itseni taas löysin. Sängyssä en ajatellut itseäni, enkä saanut koskaan orgasmia. Halusin vaan antaa miehille nautinnon ja saada sitten kehut ja kuulla olevani niin mahtava yms. kaikkea muuta.

Että onkohan siskollasi jotain tälläistä takana? Saanut ehkä kuulla tai kokea aina olevan huonompi kuin esimerkiksi sinä tai ylipäätään huono itsetunto?[/QUOTE]

On kyllä valitettavasti joutunut ehkä joitain kertoja kuulemaan, että olen kauniimpi kuin hän. Siskoksiahan verrataan tosi paljon toisiinsa ja inhoan sitä. Ollaan ihan eri ihmisiä kuitenkin. Minä olen siinä pisteessä etten enää kestä siskoa. Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä mutta sisko taas ottaa yhteyttä sitten taas enemmän ja enemmän.

[QUOTE="alkup.";29024430]On kyllä valitettavasti joutunut ehkä joitain kertoja kuulemaan, että olen kauniimpi kuin hän. Siskoksiahan verrataan tosi paljon toisiinsa ja inhoan sitä. Ollaan ihan eri ihmisiä kuitenkin. Minä olen siinä pisteessä etten enää kestä siskoa. Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä mutta sisko taas ottaa yhteyttä sitten taas enemmän ja enemmän.[/QUOTE]

Oletko suoraan sanonut siskollesi, että tuo on todella törkeää ja kääntää asia hänen itsetuntoonsa ja sanoa, ettei hänen tarvitse todistella sinulle yhtään mitään, että sinusta siskosi on kyllä oikein kaunis eikä ole mitenkään epäillyt, ettei sisko saisi miestä vierellensä. Hymyillen kerrot, että ymmärrät kyllä jos on kokenut joskus alemmuuden tunnetta, mutta sinulle ei sitä tarvitse todistella. Kerro, että tuo voi jättää pysyvät traumat, kun antaa miesten käyttää hyväksi, eikä välttämättä osaa itse nauttia seksistä edes sen oikean ihmisen kanssa.

Miten nyt sitten haluatkaan sanoa, mutta luulisi siskoasi seuraavaksi alkavan hävettää, jos alkaa jotain tollasta selittää. Tai jos alkaa, alat heti puhumaan hänen itsetunnostaan ja sanot, ettei sinulle tarvitse todistella.

Yhteistyössä