MORAALISISKOT =)

  • Viestiketjun aloittaja pettäjä
  • Ensimmäinen viesti
pettäjä

Voi toki me ajatellaan yläpäällä ;) ;)

Kauheaa ku te ootte tiukkapiposia.. pitäkää oma elämänne ihmeessä aisoissa... :D :D

Noinko kovasti te pelkäätte, että pitää arvostella toisten elämää.. huh huh... Onneksi minä voin sanoa 30v päästä eläneeni...Voitteko te, vai meneekö aikanne toisten elämän vahtaamisen... :p :p

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 22:31 pettäjä kirjoitti:
Onneksi minä voin sanoa 30v päästä eläneeni...Voitteko te, vai meneekö aikanne toisten elämän vahtaamisen... :p :p
Jos pettäminen on sitä elämistä mitä väität eläväsi, niin sitä en ainakaan kaipaa. Elän täyttä elämää hyvässä suhteessa jossa kummallakaan ei ole tarvetta juosta vieraissa. joten voin sanoa 30vuoden päästä eläneeni täysillä sellaista elämää jota itse arvostan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 22:57 Augustina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 22:31 pettäjä kirjoitti:
Onneksi minä voin sanoa 30v päästä eläneeni...Voitteko te, vai meneekö aikanne toisten elämän vahtaamisen... :p :p
Jos pettäminen on sitä elämistä mitä väität eläväsi, niin sitä en ainakaan kaipaa. Elän täyttä elämää hyvässä suhteessa jossa kummallakaan ei ole tarvetta juosta vieraissa. joten voin sanoa 30vuoden päästä eläneeni täysillä sellaista elämää jota itse
arvostan!
Sama täällä............elän myös täyttä elämää hyvässä parisuhteessa ja mulla on ihania lapsia enkä todellakaan kaipaa pettämistä...se ei minusta ole sellaista elämää, jota haluaisin ja kadehtisin. 30 vuoden päästä voin todella sanoa eläneeni arvokasta elämää!!!!!!!!!!!!johon ei kuulu toisen ihmisen loukkaaminen ja pettäminen...
Täytyy sanoa, että sinä "pettäjä" vaikutat aika kevytkenkäiseltä ihmiseltä..... ja minäkin vain annoin mielipiteeni pettäjistä, kun joku sitä tuossa aikaisemmin kysyi.....
 
pää sekasin
ainoastaan alapäällä ajatteleva voi kaivata tuollaista elämää.2.nainen on kun lude joka yrittää imeä epätoivoisesti isännästään verta,koska ei itse omassa elämässä pärjää.kuka noin säälittävää elämää kaipaa.kasva aikuiseksi!hanki oma elämä!sen sijaa täällä retostellaa ku koulupoika mitä pahaa on tullu saatuu aikaseks ja tunnutaan vielä olevan ylpeitä siitä,hyi!siis,ylpeitä liiaksi käytetystä alapäästä,jota on kaikki testanneet,yäk!ties varmaan tullu kaikki taudit kerättyy itselleen.KASVAKAA AIKUISEKS,AIVOT KÄYTTÖÖÖN!
 
iTSE ELÄN ONNELLISESSA PARISUHTEESSA EIKÄ TULIS MIELEENKÄÄN ETSIÄ JÄNNITYSTÄ ELÄMÄÄN PETTÄMISESTÄ. TULI VAAN MIELEEN LUKIESSA NÄITÄ JUTTUJA ETTÄ OLENKO AINUT JOKA SYYLLISTÄISI ENITEN SITÄ OMAA MIESTÄÄN JOS TÄMÄ SATTUISI PETTÄMÄÄN? OLEN AINA OLLUT SELLANEN KERRASTAPOIKKI TYYPPI JA SITÄ MIELTÄ ETTÄ JOS UKKO PETTÄÄ SAA LÄHTÄ SAMAN TIEN. JOS TOINEN ON OTTANUT TOISEN NAISEN NIIN EHKÄ SE KERTOO JOTAKIN SIITÄ MITEN TÄRKEÄNÄ SE SITÄ VAKISUHDETTA PITÄÄ. SAATTASIN KYLLÄ PARI VALITTUA SANAA SANOA SILLE NAISELLEKKIN MUTTA SUURIMMAN VASTUUN JÄTTÄSIN SILLE OMALLE KUMPPANILLE.
 
Raisa
Olen aina ajatellut, että jos meistä jomman kumman olisi käytävä vieraissa niin miettisin silloin tarkkaan suhteemme laatua.
Aina löytyy joku, jota voi panna. En usko teoriaan, että mies olisi väkisin vietävissä. Samaa ajattelen itsestäni, että jos suhde on kunnossa, ei kukaan voi viedä minua väkisin sänkyyn. Se on silloin raiskaus.
Tai toinen teoria on se, että kyllä se on itsestä kiinni ja oma kriisi jos vieraisiin menee. Ehkä kuolemanpelko tai vanhuuden pelko. Pelko omasta miehisyydestä tai naiseudesta. Kriisi kuitenkin.

Sitten on nämä patologiset pettäjät, jotka pettää kaikkia. He ovat riippuvaisia ihastuksen tunteesta ja aina muutaman vuoden välein luulevat löytäneensä uuden rakkauden.

Mutta peiliin katsomisen paikka aina. Jopa patologisen pettäjän kanssa. Siinä vaiheessa voi miettiä, että miksi minun täytyisi elää tuollaisen ihmisen kanssa. Mitä tarvetta hän minussa tyydyttää, että annan kohdella itseäni huonosti.

Pettämiset ei ole niin yksinkertaisia, että "PIM", jostain tulee ihana nainen ja sitten vain se vei väkisin.
Kun on itsensä kanssa sujut ja hyvä itsetunto, ei tarvitse pettämistä pelätä. Ei ketään pidetä väkisin.
 
Minä EN hyväksy pettämistä milloinkaan, enkä missään tilanteessa. Haukkukaa vaan moraalisiskoksi....myönnän että olen sellainen. En ymmärrä MITÄ HYVÄÄ pettämisessä on???? Miksi pettäjät ei eroa vaimoistaan/ miehistään ja mene sitten..No, ehkä he hakevat jännitystä elämään.... Olen nähnyt miten pettäminen tuhoaa perheen!!!!! Minun lapsuuden kodissani tämä tapahtui: Isäni petti äitiäni ja jäi kiinni!!Olin 10 vuotias ja todella muistan tämän tapauksen. Onneksi silti olen kasvanut tasapainoiseksi ihmiseksi, eikä minun tarvitse pettää.
Oikein ihanaa KESÄÄ kaikille perheille, viettäkää paljon aikaa yhdessä, perheittenne kanssa!!!! ;) =)
 
raparperi
Minulle täydellisen elämän tuo muukin kuin jalkojeni levittely.
siis elämässä on todella muutakin kuin seksi.
Elän onnellisessa parisuhteessa ja meillä on lapsia,mieleenikään ei tule lähteä "vieraisiin"...enkä sitä hyväksyisi mieheltänikään.Onnekseni olemme tyytyväisiä toisiimme ja jtähän perheeseen.
Seksi tietysti kuuluu avioliittoomme ,muuta sen teemme myös helllyydestä ja rakkaudesta toisiamme kohtaan.En edes varmaan nauttisi jos jotenkin salakähmäisesrti ja salaisesti seksiä harrastaisin jonkin vieraan ukon kanssa jossakin .
Niin että...tämä on minun onnellinen elämä,tässä ja nyt.
ja tämä on minun mielipiteeni...asiasta tietysti voi ajatella monta eri tapaa,mutta tuntuu että tuollaaiset irtosuhteet tuskin ainakaan mitään sisältöä suuremmin elämään tuo. :eek:
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 22:31 pettäjä kirjoitti:
Voi toki me ajatellaan yläpäällä ;) ;)

Kauheaa ku te ootte tiukkapiposia.. pitäkää oma elämänne ihmeessä aisoissa... :D :D

Noinko kovasti te pelkäätte, että pitää arvostella toisten elämää.. huh huh... Onneksi minä voin sanoa 30v päästä eläneeni...Voitteko te, vai meneekö aikanne toisten elämän vahtaamisen... :p :p
Kyllä asia sinua taitaa vaivata kun keskustelun itse täällä aiheesta aloitit :D :whistle:
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 13:56 pettäjä kirjoitti:
CLIVIA....
En itse aihetta aloittanut vaan kommentoin kysymykseen mistä tietäää jos mies pettää... joten tarkista asiat ennenkuin edes aloitat... ;)
Okei,kovasti sinulla on kuitenkintarve selitellä tekojasi,miksi ihmeessä jos et koe tekeväsi väärin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 13:49 pettäjä kirjoitti:
Ja tiedoksi, en aio loppuelämääni olla suhteessa varattuun.... Kyllä minä sen mieheni muualta sitten hankin.... :p
...........kun ensin olet rikkonut tämän miehen perheen....kyllä tiiän, että mieskin on tästä vastuussa, mut kuvittelin, et nainen sen tajuaa ja lopettaa suhteen........ \|O \|O Ei uskois, että olet sosiaalialalla. Kun et edes lapsia ajattele. Itsekeskeistä!!!!!!!!!!!!! \|O \|O \|O
 
puh
Ei voi muuta kun toivoa että sananlasku:Minkä taakseen jättää sen edestään löytää!!!!!!! Toivottavasti, jos joskus löydät itsellesi miehen jonka kanssa vietät onnellista elämää, niin eteesi tupsahtaa samanlainen tilanne. Ja sinä petettynä osapuolena. Toivoa vaan voi ettei teillä olisi silloin lapsia, jotka syyttöminä joutuisivat kärsimään. \|O \|O \|O
 
aviomies
Vastuu perheen rikkomisesta on aina toisella naisella.
Minä miehenä olen vain vapaa tekemään ratkaisuja, mutta vain naisen moraali on se, joka pitää pysyä. Eli jos toinen nainen lähtee matkaani, se on hänen syynsä, naisen tehtävähän on kieltäytyä.
Onneksi vaimonikin tämän tajuaa, eikä syytä koskaan minua.
 
Liina72
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 07:21 aviomies kirjoitti:
Vastuu perheen rikkomisesta on aina toisella naisella.
Minä miehenä olen vain vapaa tekemään ratkaisuja, mutta vain naisen moraali on se, joka pitää pysyä. Eli jos toinen nainen lähtee matkaani, se on hänen syynsä, naisen tehtävähän on kieltäytyä.
Onneksi vaimonikin tämän tajuaa, eikä syytä koskaan minua.
\|O
\|O \|O \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 13:49 pettäjä kirjoitti:
Ja tiedoksi, en aio loppuelämääni olla suhteessa varattuun.... Kyllä minä sen mieheni muualta sitten hankin.... :p


Sul on sitten ihanan "positiivinen" asenne elämään.Hanki vaan mies ihan niinku joku kauppatavara.Minä sentään LÖYSIN mieheni.
 
[quote title="06.06.2004 klo 07:21 aviomies kirjoitti"]
Vastuu perheen rikkomisesta on aina toisella naisella.
Minä miehenä olen vain vapaa tekemään ratkaisuja, mutta vain naisen moraali on se, joka pitää pysyä. Eli jos toinen nainen lähtee matkaani, se on hänen syynsä, naisen tehtävähän on kieltäytyä.
Onneksi vaimonikin tämän tajuaa, eikä syytä koskaan minua.
[/quote
]

Hahaa,tää on taas se Provo! :p :D
 
Mielelläni olen moraalisisko ja tiukkapipo/niuho ym... ;)
Elänhän onnellisesti onnellisessa parisuhteessa, jossa on myös lapsia (rakkauden hedelmiä) syntyneenä... :) :)
Ei tarvitse joka ilta tai viikonloppu miettiä kuka pääsisi kanssani iltaa viettämään tai yötä jne. ;)
Pettäjänaiset (ne toiset naiset) ovat hassuja juttuineen... Omaa elämäänsä kovasti yrittävät puolustella ja kohottaa mainettaan... :whistle:

MUKAVAT PALSTA-ÄIDIT, ÄLKÄÄ ANTAKO TURHIEN PETTÄJÄ-RAUKKOJEN PILATA PÄIVÄÄNNE!
Halatkaa onnellisena miestänne ensi töiksenne kun tänään näette ja kiittäkää olemassa olosta. :) Olkaa onnellisia omasta kullasta kainalossa!! ;)
 
CATLADYLLE
Toivottavasti miehesi on samaa mieltä kanssasi.
ja muistathan jos miehesi käy vieraissa se on AINA toisen naisen vika. Mies on tahdoton olio, joka vain viedään ja kenestä naiset tappelee kskenään.
 
amorettes
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 22:31 pettäjä kirjoitti:
Voi toki me ajatellaan yläpäällä ;) ;)

Kauheaa ku te ootte tiukkapiposia.. pitäkää oma elämänne ihmeessä aisoissa... :D :D

Noinko kovasti te pelkäätte, että pitää arvostella toisten elämää.. huh huh... Onneksi minä voin sanoa 30v päästä eläneeni...Voitteko te, vai meneekö aikanne toisten elämän vahtaamisen... :p :p

voit sanoa 0vuoden päästä eläneesi,mutta TOISTEN KUSTANNUKSELLA!SÄÄLITTÄVÄÄ LOISIMISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä