Mopo lähti käsistä (lastenvaatteista)

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Kyllä se pienikin alennus saa kuluttajassa aikaan kontrollin pettämisen :saint:

Ostin sitten raitaa ja hieman vielä lisää raitaa. Villervallan raitapaidat (parit lyhythihaiset, yksi pitkähihainen), yhdet shortsit http://ballot.valmiskauppa.fi/villervalla-shortsit-beach-p-957.html ja huppari pääsivät uuteen kotiin. Päälle vielä kivat farkkucaprit http://ballot.valmiskauppa.fi/villervalla-farkkucaprit-p-928.html ja farkkutakki http://ballot.valmiskauppa.fi/villervalla-farkkutakki-p-947.html ja yhdet yksiväriset collegehousut

Ukko katsoi epäileväisenä ja kysyi, että ei kai toi koko kasa tule meille :whistle: Tosin kyllä ostin ainoastaan farkkutakin käytettäväksi nyt, muut odottaa sitten tulevaa.

Ja mä olisin vielä halunnut ostaa pari yksiväristä huppariakin...

Se on semmosta, ei ne miehet tajuu näitä naisten hömpötyksiä =) Mä teen hyvoä löytöjä kirppareilta, että joskus on OIKEA KASA vaatetta, kun tulen kotiin. Meillä ei kyllä mies ikinä sano mitään vaateostoksista.

musta nuo on silti arvokkaita. mun kukkaro ei kestä ostaa uutta vaatetta. ei itelle eikä lapselle. kovin usein. mutta onneksi jotkut tyhmät ostaa ja myö ne sitten kerran käytettynä kirppiksellä. johonkin muutamaan euroon. kun ei ne muuten menis... jes :)

Ehtiiks ap sun poikas käyttämään kaikkia kaapin vaatteita? Mä olen aika niukka ostelija ja silti kaapin perälle tahtoo jäädä jotain, joka tulee vastaan kun tekee kausisiivousta ja huomaa etteipä ole tuotakaan tullut käytätettyä...

Mun mieheni ei yleensä edes korvaansa lotkauta, vaikka tulisin kaupasta iso kassillinen vaatteita mukanani. Sitten kun yritän hihkua, kuinka hyvät kaupat olin tehnyt, se vaan toteaa: "Kyllä mä uskon, että sä sait ne tosi halvalla." :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
paljo oli loppusumma:D

Taisi olla 160e. 20% tuli alennusta (sehän se on se tärkeintä :saint: ). Siinä oli muuten vielä DUNsin t-paita vielä kasassa :)

Täytyy vielä käydä paikalla ostamassa housuja varastoon, kun tulee todelliset alet...

iiiihh!!! :o :D

mä olisin saanu sylillisen vaatetta omasta duunista tolla rahalla mut oli noi kyl ihanan raikkaan värisiä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehtiiks ap sun poikas käyttämään kaikkia kaapin vaatteita? Mä olen aika niukka ostelija ja silti kaapin perälle tahtoo jäädä jotain, joka tulee vastaan kun tekee kausisiivousta ja huomaa etteipä ole tuotakaan tullut käytätettyä...

Sillä sotkemisella, mitä tähän asti on esitetty, ei oo mitään vaikeuksia... Kesällä menee parit vaatekerrat päivässä, kun ekat kastellaan puutarhaletkulla ja kieritellään hiekassa. Kun laittaa seuraavana päivänä eri vaatteet, niin kyllä ne kiertävät. Mä suuntaan shoppailuintoni myös varastoon (kokoa isompaa), jotta käytössä olevien vaatteiden määrä on järkevämpi.

Yksittäisiä vaatteita voi jäädä vähemmälle käytölle, jos käykin niin että mitoitus ei ole esim optimaalinen (paidan selkä liian lyhyt). Eurolla parilla myydään kirpparilla edukkaat vaatteet, mutta kyllä minä arvokkaammista pyydän vähän enemmän.

Mulle riittää kesävaatteissa (shortsit, t-paidat ja mekot, myös juhlavaatteet) yleensä kolmelle lapselle tuo 150-200e. Paljon on tietty isommilta perittyä ja paljon ostelen etukäteen kesän alennusmyynneistä seuraavaksi kesäksi. Olen tosi nuuka ostaja mutta ostan laadukasta (jotta voin kierrättää lapselta toiselle) ja yleensä aina alennuksesta. Joskus jonkun herkun voi ostaa normaalihintaisena. :D

Alkuperäinen kirjoittaja säästäväinen:
musta nuo on silti arvokkaita. mun kukkaro ei kestä ostaa uutta vaatetta. ei itelle eikä lapselle. kovin usein. mutta onneksi jotkut tyhmät ostaa ja myö ne sitten kerran käytettynä kirppiksellä. johonkin muutamaan euroon. kun ei ne muuten menis... jes :)

Mä en vie kalliilla ostettua vaatetta käytettynäkään kirpparille, vaan lahjotan ystävien lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Ai hitsi eivät myy Villervallaa netin kautta :( Missä tuo liike fyysisesti sijaitsee? Täytynee tulla käymään Tampereella kesälomilla sitten ale-aikaan :whistle:

Villervallaa myy vaan lastenmetsola netissä (ilmeisesti joku soppari yksinoikeudesta).

Ballot on Ideaparkissa, muuttaa jossain vaiheessa Catwalkille siellä. Mä luulin aluksi, että siellä on vain second-hand vaatteita, mutta näyttää olevan Villervallaa, Dunsia, Snoozyä, Travallea, ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Ai hitsi eivät myy Villervallaa netin kautta :( Missä tuo liike fyysisesti sijaitsee? Täytynee tulla käymään Tampereella kesälomilla sitten ale-aikaan :whistle:

Villervallaa myy vaan lastenmetsola netissä (ilmeisesti joku soppari yksinoikeudesta).

Ballot on Ideaparkissa, muuttaa jossain vaiheessa Catwalkille siellä. Mä luulin aluksi, että siellä on vain second-hand vaatteita, mutta näyttää olevan Villervallaa, Dunsia, Snoozyä, Travallea, ainakin.

Second handia Catwalkilla :whistle: Mutta kiitos tiedosta, Ideaparkiin heti juhannuksen jälkeen :D

Ostohimo iskee päälle ja sitä paitsi kun on pari laatuvaatetta hankkinut, niitä on pakko saada lisää. Eikä ne oikeasti kovin paljon kalliimpia, kuin halppikset. Perustelen omat Villervalla ja DUNS ostokseni aina sillä, että ne voi kierrättää siskoltakin veljelle. Sekin on säästöä.

Yhteistyössä