montako tuntia teidän lapset on päivässä hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis teillä joila on lapset hoidossa...
laskeskelin tuossa että meillähän tulee lapsille mukavan lyhyt päivä jos mies vie hoitoon ja minä haen, mutta tarkemmin kun laskin niin herranjestas, 6tuntia silti! :o

Meillä tulee norm. hoitopäivän pituudeksi n. 6-7h, riippuen vähän päivästä, tosin vain neljä päivää viikko ja yksi näistä neljästäkin päivästä tulee olemaan pituudeltaan max 5h.

Vien muksun niin että ollaan pph:lla joskus 8.15. Ja haen vähän ennen neljää. Tarkoitus oli vähän lyhempää päivää vielä pitää, mutta herra 4 vee pyysi itse että saisi olla pitempään. Että kerrankin näinkin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teillä on kaikilla ilmeisesti aika lyhyt työpäivä kun moni vastaa noin lyhyitä aikoja ja vielä muutaman kerran viikossa vaan jne :/

Juu minä tosiaan teen 30-tuntista viikkoa, eli neljä päivää/vko. Vien aamulla pojan vasta 9-9.30, ja isä hakee 14.30-16.15.

teillä on kaikilla ilmeisesti aika lyhyt työpäivä kun moni vastaa noin lyhyitä aikoja ja vielä muutaman kerran viikossa vaan jne :/

No mä sain typaikan aivan pojan päiväkodin vierestä, ei mene hakumatkaan aikaa siis kuin minuutti tai pari.
Mies taas tekee vuorotyötä joten on mahdollisuus viedä poika vasta 10-11 välillä tai vastaavasti hakea jo kahden maissa.

Mun työaika on 25-28h/vko ja työpäivät on 7-9h.
Tuo 9h on viikonloppuisin jolloin mies suurimmaksi osaksi kotona,harvoin on töissä silloin.Iltavuoroilla lapset eivät mene hoitoon ollenkaan, jos menevät niin ovat siellä vain 13-16

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
montako tuntia on se raja että on puolipäivänen? että halvempi maksu....vai onko sellasta käytäntöä? :D

Olikos se nyt 5h se raja.

onko se puolipäivänen paljon halvempi?

eikös se ole -50% kokopäiväisestä.

No niin mäkin muistelisin, mutten ole varma.

Yhteistyössä