Montako tortillaa syöt? Millä täytteillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dipt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dipt

Jäsen
08.04.2012
807
3
18
Minä tulen yhdestä täyteen, mutta yleensä pitää yrittää ahtaa toinenkin, jolloin olen ihan ähkyssä :D Tortillaan laitan jauhelihaa, paprikaa, salaattia, kurkkua, sipulia, juustoraastetta ja ranskankemaa tai kermaviiliä.

Viimeksi muokattu:
Mä laitan kanaa/jauhelihaa, fetajuustoa, hillosipuleita, suolakurkkua, kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattia ja kermaviilidippiä.

Tai joskus vaan sitä, mitä kaapista löytyy :D

2 on hyvä määrä, hyvillä täytteillä voi mennä kolmekin ;)

Yleisimmät täytteet:
Maissi, jauheliha, friseesalaatti, punasipuli, tomaatti, kurkku, jalopeenot, ananas, patros-feta, juustoraaste, itsetehtyä cheddar-kastiketta ja paprikaista chilitomaattisalsaa, maustettua creamfraisea.

Yhden syön ja siitä pursuu täytteet :D

2-3, riippuu lätyn koosta. Täytteenä kanaa, paprika-sipuli-papupaistosta, salsaa, ranskankermaa, salaattia. Seuraavana päivänä yleensä gratinoin jämät juuston kanssa uunissa tai teen quesadilloja.

Täytteinä yleensä salaatti, kurkku, tomaatti, jauheliha, feta, juustoraaste, guacamole, cheddarkastike.
Nälästä riippuen menee 2-3kpl.
Mä laitan sinne hirveästi noita vihanneksia, lihaa tulee ihan nimeksi.
Miehellä on lisäksi salsa, jalopeno ja kana.
Ja nyt mun alkoi tehdä mieli tortilloja!

Jopas saatte syötyä monta! :D

Tekisi mieli syödä edes se yksi kokonaan, mutta ei niin eii.. joten puolikas menee! :D
Täyte: salaattia, kurkkua, paprikaa, tomaattia, sipulia, jauhelihaa ja kanaa + jotain kastiketta! :p