Montako talvitakkia itse omistat/käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

enga

Aktiivinen jäsen
31.01.2007
2 762
0
36
Jos kerran lasten haalareista kysellään nin montako takkia vanhemmilla on :D

Mulla on itse asiassa yksi kaupunki takki (villakangas) ja kaksi toppatakkia pihalle mutta toinen on sen verran siisti että kehtaa pihalta poistua :whistle: oliko nyt pepperonin toppis

mä itseasiassa tänään katoin,ku mies toi kaks toppista lahjaks et vois vaik parista takista luopuakki... mulla on ainakin 8 toppatakkia. Käytöstä en tiiä.. jokaista käytän ainaki kerran talvessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
mä itseasiassa tänään katoin,ku mies toi kaks toppista lahjaks et vois vaik parista takista luopuakki... mulla on ainakin 8 toppatakkia + ainaki 1 villakangas takki. Käytöstä en tiiä.. jokaista käytän ainaki kerran talvessa =)

Jaa'a, vaikee vastata. Mul o niit kai joku kolme. Yks iha kamala, jonka meinannu heittää pois. Sit yks jossa on tasku rempallaan (reikä ), sekä kauluksest pääsee inhasti tuuli läpi kun on vaa kaks nappia koko takissa (eli erittäin levee kaula-aukko). Yks Madonna-merkkinen, jonka vetoketju on rikki... Että niin.. Ei mul täl hetkel kunnollista ole.. Kai mie vien sen Madonna takin vaa korjattavaks, ku vasta sen viime talvena ostin =)

Villakangastakki (ei tarkene ku pikkupakkasella just), kevyttoppatakki, sit paksumpi takki ja vielä yks jo vuosia vanha toppatakki, semmone lasketteluun yms sopiva rennompi.

Mulla on yks mitä käytin ainoastaan kahtena talvena peräkkäin.
Ens talvena ajattelin ottaa nuo 3 muutakin käyttöön :whistle:
Joku tekoturkishömpötys on kans, mut sitä en oo käyttäny vuosiin, liekö pitäis sitäkin kokeilla taas :D

Juu ja uuden untuvarotsin tarviin ku toi nykyinen on 4 numeroa liian iso :/