Näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Kaksi. Eskarissa olevalle tytölle vedenpitävä haalari ja takki&housut yhdistelmä joka ei pidä vettä. takkia on hyvä pitää esim. kauppareissuilla ilman housuja.
Ahdistaa, kun on ahdas eteinen. Mutta sekin ahdistaa ettei pääse ulos jos on ne ainoat ulkovaatteet pesussa.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:yksi per lapsi. Mä olen aina miettinyt, että eikö ihmiset ahdistu siitä tavaranpaljoudesta: siis mua alkaa ainakin ahdistaa, jos eteisessä on henkarit täynnä vaatetta koko ajan, ja joka paikassa jotain... :ashamed:
Näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:1 haalari ja 1 takki-housu yhdistelmä
Mua ahdisti, vaikka oli isokin eteinen (edellisessä asunnossa oli ). Mutta joo: meillä tietty kone pesee, ja rumpu hoitaa kuivauksen yleensä siihen aikaa kun sitä pukua ei kukaan tarvii päällensä. Joten ehkä siksi on helppo luopua monesta asusta, kun ei tunne niille ollenkaan mitään tarvetta... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ahdistaa, kun on ahdas eteinen. Mutta sekin ahdistaa ettei pääse ulos jos on ne ainoat ulkovaatteet pesussa.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:yksi per lapsi. Mä olen aina miettinyt, että eikö ihmiset ahdistu siitä tavaranpaljoudesta: siis mua alkaa ainakin ahdistaa, jos eteisessä on henkarit täynnä vaatetta koko ajan, ja joka paikassa jotain... :ashamed:
kuin myös.Alkuperäinen kirjoittaja karisma:Näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:1 haalari ja 1 takki-housu yhdistelmä