Meilläkin pärjättiin edelliset talvet ihan hyvin yksillä haalareilla, takit oli sitten kyläily- ja kaupunkireissuja varten.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mua ahdisti, vaikka oli isokin eteinen (edellisessä asunnossa oli ). Mutta joo: meillä tietty kone pesee, ja rumpu hoitaa kuivauksen yleensä siihen aikaa kun sitä pukua ei kukaan tarvii päällensä. Joten ehkä siksi on helppo luopua monesta asusta, kun ei tunne niille ollenkaan mitään tarvetta... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ahdistaa, kun on ahdas eteinen. Mutta sekin ahdistaa ettei pääse ulos jos on ne ainoat ulkovaatteet pesussa.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:yksi per lapsi. Mä olen aina miettinyt, että eikö ihmiset ahdistu siitä tavaranpaljoudesta: siis mua alkaa ainakin ahdistaa, jos eteisessä on henkarit täynnä vaatetta koko ajan, ja joka paikassa jotain... :ashamed:
ihan hyvä - eiköhän noista löydyAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:pärjää varmaan, mut hamsteri mikä hamsteri... pienemmällä huonompi tarhahaalari, parempi haalari ja kaksiosainen asu ja toppatakki.. isommalla arkikaksiosainen, parempi kaksiosainen ja toppatakki.... ku ovat niiiiiin kivannäköisiä
:ashamed: miten mäkin luulen että noilla pärjätään.. onneks molemmat on sen kokoisia, et vois mennä joku ainakin vaikka kaksi talvea... huom, vois...Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:ihan hyvä - eiköhän noista löydyAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:pärjää varmaan, mut hamsteri mikä hamsteri... pienemmällä huonompi tarhahaalari, parempi haalari ja kaksiosainen asu ja toppatakki.. isommalla arkikaksiosainen, parempi kaksiosainen ja toppatakki.... ku ovat niiiiiin kivannäköisiä
(ja tää ei liity haalareihin tippaakaan, mut näitkö mun haamuviestin... :snotty: )Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly::ashamed: miten mäkin luulen että noilla pärjätään.. onneks molemmat on sen kokoisia, et vois mennä joku ainakin vaikka kaksi talvea... huom, vois...Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:ihan hyvä - eiköhän noista löydyAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:pärjää varmaan, mut hamsteri mikä hamsteri... pienemmällä huonompi tarhahaalari, parempi haalari ja kaksiosainen asu ja toppatakki.. isommalla arkikaksiosainen, parempi kaksiosainen ja toppatakki.... ku ovat niiiiiin kivannäköisiä
en!!!??? meen kattoon hetiAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:(ja tää ei liity haalareihin tippaakaan, mut näitkö mun haamuviestin... :snotty: )Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly::ashamed: miten mäkin luulen että noilla pärjätään.. onneks molemmat on sen kokoisia, et vois mennä joku ainakin vaikka kaksi talvea... huom, vois...Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:ihan hyvä - eiköhän noista löydyAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:pärjää varmaan, mut hamsteri mikä hamsteri... pienemmällä huonompi tarhahaalari, parempi haalari ja kaksiosainen asu ja toppatakki.. isommalla arkikaksiosainen, parempi kaksiosainen ja toppatakki.... ku ovat niiiiiin kivannäköisiä