Postilaatikossa kolme.
mamipöö 18.03.2008 #59 postiluukussa itessään ei lue mitään, alakerran taulussa kaksi; toinen mun ja toinen tytön.
evita 18.03.2008 #61 Meillä ei ole postilaatikossa nimeä ollenkaan. Jos olisi sukunimien mukaan, niitä olisi kaksi, koska olen pitänyt tyttönimeni. Postia tulee myös minun ja miehen firmojen nimillä, joten kyllähän näitä nimiä sinänsä riittää. =)
Meillä ei ole postilaatikossa nimeä ollenkaan. Jos olisi sukunimien mukaan, niitä olisi kaksi, koska olen pitänyt tyttönimeni. Postia tulee myös minun ja miehen firmojen nimillä, joten kyllähän näitä nimiä sinänsä riittää. =)
badass 18.03.2008 #64 ei yhtää ku ei oo luukkua,ovessakaa ei oo mitn kylttiä. postilaatikossa lukee osote..
olava 18.03.2008 #67 yks ja sekin väärä :headwall: tarvis vaihtaa, mutta mies ei ole saanu aikaseks. Sit kun on vaihdettu ni kaks nimeä on lootasa
yks ja sekin väärä :headwall: tarvis vaihtaa, mutta mies ei ole saanu aikaseks. Sit kun on vaihdettu ni kaks nimeä on lootasa
Pamppelsson 18.03.2008 #68 Ei olla nimikyltiä siihen hankittu, mut kaksi eri sukunimeä meidän perheessä täl hetkellä on. Toukokuun jälkeen ollaan koko kööri saman nimisiä :heart:
Ei olla nimikyltiä siihen hankittu, mut kaksi eri sukunimeä meidän perheessä täl hetkellä on. Toukokuun jälkeen ollaan koko kööri saman nimisiä :heart: