Montako suhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallupisti

Vieras
Muutama kyssäri:

1) Oletko mies vai nainen
2) Ikä
3) Montako yli puoli vuotta kestänyttä parisuhdetta sinulla on ollut
4) Onko suhteiden päättymisessä ollut jokin tietty syy

Nainen
34 v.
Viisi suhdetta
Pari ensimmäistä oli nuoruuden ""hengailua"", joten päättymisellekään ei niin erityistä syytä.
Aikuisiän kahdesta suhteesta toinen päättyi kun mies petti ja toisessa vaan todettiin ettei meillä ole samanlaiset odotukset suhteelta ja tulevaisuudelta. Nykyisessä suhteessa olen ollut 3 vuotta.

1) Nainen
2) 25 v
3) 1 kpl, nykyinen suhteeni (ja 2 juuri alle puolen vuoden suhdetta sekä useita lyhyempiä hengailuja)
4) Kaikki suhteet päättyneet miehen alistuvuuteen/minun dominoivaan luonteeseeni

Onneksi nyt minulla on vahva mies rinnallani! :)

1. Nainen
2. 38
3. 5 suhdetta
4. Yhta selkeaa syyta suhteiden kaatumiseen ei ole. Kuitenkin vain 2 naista pidemmista suhteista on perustunut rakkaudelle minun puoleltani, ja rakkauden puute on kylla alkanut nakya jossain.

1) Nainen
2) 27
3) 9 (aloitin nuorena, lukuun sisältyy myös nykyinen suhde)
4) Suhteet päättyivät aina siihen kun tajusin, ettei henkilö ollutkaan minulle ""se oikea""

1) nainen
2) 23 v.
3) kaksi suhdetta joista toinen kesti 3 v. nykyinen suhde kestää yhä ja neljäs vuosi alkaa pian. :)
4) Edellinen suhde loppui kun mies osoittautui juopoksi ja pukiksi joka nai kaikkea liikkuvaa kunnes yllätin rysän päältä. Siihen loppui se ilo ja hyvä niin. :)

Nyt olen onnellinen ja toivon että nykyisen kans ollaan hamaan hautaan saakka.

1. nainen
2. 35
3. Kolme
4. Eka loppui, kun todettiin ettei tule mitään.. (kaveruutta enemmän)
Toinen loppui kolmen kiihkeän vuoden jälkeen, kun rakkaani avovaimo tuli raskaaksi ( kaipaan yhä!)
Tämä kolmas meneillään, reilut puoli vuotta-- tuskin jatkuu, rakastaan ""kakkostani"" edelleen.

1) nainen
2) 45
3) 2
4) Ensimmäinen etäsuhde nuorena, kariutui kai välimatkaan.
Avioliitto kesti 15 vuotta, päättyi miehen ""50-villitykseen"" kun menojalkaa alkoi vipattamaan ja halusi olla vapaa.

1) nainen
2) 21
3) kaksi, toinen kesti reilut viisi vuotta ja päättyi minun tahdostani ja toinen on kestänyt yli vuoden ja toivottavasti kestää vielä pitkään
4) olimme liian erilaisia

1) nainen
2) 28
3) 2-3 riippuen siitä miten laskee. Yksi ""juttu"" oli sellaista nuoruuden on-offia ja yhteensä tuli varmasti ""hengailtua"" yhdessä reippaasti yli puoli vuotta.
4) Nuoruuden suhteet päättyivät varmaankin pitkälle sitoutumiskammoihin ja suhteiden ulkopuolisiin flirttihaluihin molempien osapuolten puolelta. Nykyinen mies kesytti mut jaksamalla oikkujani ja antamalla tarpeeksi tilaa hengittää.

1) nainen
2) 46
3) 2, ensimmäinen tuon puolisen vuotta 16 vuotiaana ja tämä toinen ensi vuonna täydet 30 vuotta.
4) oltiin (olin) liian lapsellinen, loukkaannuin muista menoista, hänen olisi mukamas pitänyt olla vain minun kanssani.
Hän, tämä ensimmäinen) muuten soitti minulle tänään :) olemme edelleen ystäviä.

1. Nainen
2. 30v
3. 10 suhdetta, syy niiden päättymiseen: erilaisuus, pettäminen, alkuhuuman katoaminen, ""rakastuminen vääränlaisiin miehiin"", sitoutumiskammoisuus (miehen puolelta), miehet varattuja(?!)
- nuoruuden virheitä !!-

noin 50 v. nainen. ½ vuoden suhteita ollut 5.Tällä hetkellä seurustelen.Yksi avioliito ja yksi avoliitto.
Suhteet loppuneet.Minä olen halunnut eron.Yhden kerran mies ei halunnut jatkaa tuli muuta.
Liika alkon käyttö yksi syy.sotkuiset raha-asiat ja vieraissa käynti oli yhdessä.Yhdessä muutin pois maasta ja se lopetti suhteen.

1. Nainen
2. 24v.
3. 2
4. Ekan lopetin 4 vuoden jälkeen kun olin aikani kerännyt rohkeutta vastustaa alkoholistiksi ja väkivaltaiseksi muuttunutta miestä. Toine kestänyt jo 3v ja jatkuu edelleen!

1) nainen
2) 30v
3) 2
4) Ensimmäinen miehen liialliseen takertuvuuteen ja itsetunnon heikkouteen. Toinen siihen, ettei henkistä yhteyttä sitten ollutkaan ja suhde liikaa kaverisuhde.

1) Nainen
2) 29v
3) 2
4) Ensimmäinen suuri rakkaus päättyi etäsuhteen mahdottomuuteen ja miehen itsekkyyteen.
Toinen suhde oli molemminpuolinen laastari suhde. Päättyi kun tajuttiin molemmat, että ollaan yhdessä vain koska tarvitaan joku korvike edelliselle suhteelle.

Nainen 44 v.

suhteita 7

päättyneet milloin mihinkin syyhyn, 15 vuoden avioliitto erilleen kasvamiseen. viimeiset kaksi miehen alkoon (toinen näistä kuoli) ja nyt meneillään oleva on päättymässä samaan syyhyn.

Eli nämä Suomen miehet ovat täysin parisuhdekyvyttömiä

Nainen 66 v
noin 25 suhdetta
Yksi päättyi miehen väkivaltaiseen luonteeseen
Yksi oli naisiin liimautuva rikas homo
20 kpl olivat vain seksisuhteita huonojen avioliittojen aikana.
Yksi oli nuoruudenrakkaus, joka ei halunnut oikeasti minua, mutta josta minä en toipunut.
Nykyinen hyvä suhde jatkuu.

Yhteistyössä