Montako sektiota naisille saa tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan kyselen

Vieras
Onko siinä joku raja vai onko yksityiskohtaista?
Montako sektiota sinun tuntemillesi naisílle on tehty?
Jos naisella takana kaksi sektiota, voiko vielä yrittää synnytystä alakautta?

Kiitos vastauksista etukäteen.

Juu, mun siskollekin on tehty 5 sektiota. Kolmannen jälkeen oli jo kohdun seinämä niin hiuki, ettei ois raskautuminen ollut enää suotavaa, mutta pitihän se nelonen ja vitonenkin sieltä kuitenkin ulos saada.

Alkuperäinen kirjoittaja mä luulin:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Mulle viides tulossa heinäkuussa, ja aikaisemmat 4/96, 12/02, 1/08 ja 5/09.

häh, eikö sektion jälkeen pitäis odottaa 1 vuosi ennen kuin raskautuu uudelleen??
Njääh. Meillä kahden nuoriman välillä ikäeroa 1v2kk. :) Toki on niitäkin tapauksia että suositellaan pitämään hieman pidempi tauko raskauksissa.

häh, eikö sektion jälkeen pitäis odottaa 1 vuosi ennen kuin raskautuu uudelleen??

miksi pitäisi? ei minulle ainakaan kukaan sektion jälkeen niin sanonut, raskauduin 4kk sektiosta.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

miksi pitäisi? ei minulle ainakaan kukaan sektion jälkeen niin sanonut, raskauduin 4kk sektiosta.

ohjeissa suositellaan puoli vuotta

Tilanne katsotaan jokaisen sektion aikana erikseen, eli että onko enää suositeltavaa hankkiutua raskaaksi. Minulle on tehty kolme sektiota, ja vaikka kohtulihas olikin hiukan ohentunut, ei estettä olisi neljännellekään raskaudelle. Kiinnikkeitä tosin oli jo kolmannella kerralla paljon, ja avaaminen kesti niiden vuoksi kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

ohjeissa suositellaan puoli vuotta

vanha ohje, nykyään ei kuulemma tarvitse odottaa jos ei ole erityistä syytä. ja minulla sitä ei ollut.

Yhteistyössä