Montako roskapussia teiltä täyttyy viikossa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
1-2 pussia.

Meil ei ole vielä kompostia eikä biojäteastiaa, mutta jätteen määrä vähenee entisestään jahka sen saan hommattua. Muovit, metallit ja lasit kierrätetään.

Mikäs on ap:n vastaus ;)


Ohoh, unohdin taas vastata ite :ashamed:
Mun mielestä meiltä tulee paljon: 5-8pussia/vko.
 

Yhteistyössä