Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:1-2 pussia.
Meil ei ole vielä kompostia eikä biojäteastiaa, mutta jätteen määrä vähenee entisestään jahka sen saan hommattua. Muovit, metallit ja lasit kierrätetään.
Mikäs on ap:n vastaus![]()
Ohoh, unohdin taas vastata ite :ashamed:
Mun mielestä meiltä tulee paljon: 5-8pussia/vko.