Montako pakettia teidän muksut saa, ja minkä ikäisiä he ovat?

  • Viestiketjun aloittaja "darling"
  • Ensimmäinen viesti
"darling"
Mua kauhistuttaa (jo) nyt kun tiedän että meidän 2,5v tulee saamaan 24 pakettia. suurinosa on leluja sukulaisilta ja tutun tutuilta "Oli pakko ostaa ku se teidän tyttö on niin ihana" ihan muutama hassu pehmeä paketti vain joukossa :/

Pitää vissiin ottaa mustasäkki ja tehdä raivaus tuonne huoneeseen.
 
kunpa saisikin
jotenkin raivostuttaa nämä, jotka tuskailee pakettien paljoudestaan. pakkoko niitä on ottaa vastaan. sano, että laittaa suoraan tilille, niin pääset siitäkin ongelmasta. Minä kun itse joudun ostamaan kaikki lahjat, niin saa suunnitella, miten miellyttää jokaista, ja yhtään vastalahjaa ei tule.
 
Tyttö 11kk ja 7 pakettia olen tainnut paketoida ja ne kaikki tarpeellista tavaraa ja vaatetta. Paketteja tulee sen lisäksi n. 7 paikasta, mutta en tiedä monta pakettia mistäkin. Taitaa ne paperit ja narut kiinnostaa enemmän kuin pakettien sisältö....
 
hieman kade
Tyttö 11kk ja 7 pakettia olen tainnut paketoida ja ne kaikki tarpeellista tavaraa ja vaatetta. Paketteja tulee sen lisäksi n. 7 paikasta, mutta en tiedä monta pakettia mistäkin. Taitaa ne paperit ja narut kiinnostaa enemmän kuin pakettien sisältö....
mistä kaikkialta saa lisäksi? kiinnostaa, kun meillä ei ole ketään, joka lahjoo lapsia jouluna meidän lisäksi
 
meillä
mistä kaikkialta saa lisäksi? kiinnostaa, kun meillä ei ole ketään, joka lahjoo lapsia jouluna meidän lisäksi
Kysymys ei ollut mulle, mutta vastaan miten meillä menee. Eli lapset saavat paketit molemmista mummoloista, sedältään, tädiltään, enoltaan ja tietysti kummeilta, eli molemmille tulee meidän ostamien lisäksi ainakin se 7-8 pakettia.
 
mistä kaikkialta saa lisäksi? kiinnostaa, kun meillä ei ole ketään, joka lahjoo lapsia jouluna meidän lisäksi
Isovanhemmilta, isoisomummolta, kummeilta, tädiltä ja toiselta sedältä, toiselta saa vasta tammikuussa samoin yhdeltä mun kaverilta tulee sitten tammikuussa. Eka joulu joten en tiedä tuleeko vielä muilta meidän kavereilta tai muilta sukulaisilta.
 
"äiti"
Meillä lapset tulee saamaan yht. 18 paketti (meiltä ja sukulaisilta). Poika 7-vuotta saa 7, tyttö 3,5-vuotta 5 ja tyttö 1,3-vuotta 2 ja tytöille tulee lisäksi muutama yhteinen paketti. Pähkäilinjo et onko liikaa, mut kaikki tulee tarpeeseen eli eikai niitä sitte oo liikaa :/
 
"ööö"
Tyttö 6v : Noin 30 pakettia.
Tyttö 2v : Noin 30 pakettia.
Tyttö 8kk : Noin 20-25 pakettia.
En tiedä vielä mitä sukulaisilta ja kummeilta tulee niin tarkkaa määrää en osaa arvioida mutta jotain tuota luokkaa luulisin.

Sen lisäksi 2-4 yhteistä isompaa lahjaa.
 
Me ostetaan miehen kans tänä jouluna varmaan n. 5 pakettia per lapsi. Osa lahjoista hieman kalliimpia, niin ei viitsi enempää ostaa.
Lisäksi saavat sit lahjat ainakin isovanhemmilta ja yhdeltä isomummalta.
Lasten iät 1, 3 ja 5v.
 
"vieras"
Meillä lapset 7 ja 8 vuotiaat. Itse olen ostanut kummallekin 5 lahjaa + 4 yhteistä, mummo antoi 20 euroa kummallekin, käski minun ostaa jotain, vanhemman kummi antoi yhteisen paketin, mun sisko varmaan antaa paketin tahi pari. Siinäpä ne, eli vähän päälle kymmenen pakettia tulee. Minusta ihan riittävästi.
 
3*äiti
4v: noin 8 pakettia
3v. oliko 7pakettia
6vko: 2 pakettia.
Lisäksi yhteisiä isomille sellaset noin 5 pakettia. Pitää tunnustaa et en edes muista kaikkia mitä on ostettu joten tarkkaa määrää en edes tiedä,mut ainakin noin monta oli viimeksi kun laskin ja sen jälkeen on tullu ostettua.
Lisäksi tulee kummeilta ja isovanhemmilta.
 
??
6v saa meiltä wiin+2 peliä eri paketeissa. Eli 3+tietysti mummoilta yms. saa kyllä myös,yhteensä varmaan parikymmentä pakettia.

Nuorempi 1v. saa meiltä 3 pakettia ja kummeilta mummoilta yms. varmaan yhteensä 10 pakettia.
Nuoremmalle learning puppy,kirja ja puhelinlelu.
 

Yhteistyössä