Montako päivää sinulle pistettiin Puregonia?

Hei. Minua ihmetyttää nämä pistosajat. Viime kerralla Taysin hoidossa pistelin 11 päivää ja nyt hoitaja sanoi, että tänään aloitetun IVF-hoidon punktio olisi mahdollisesti jo ensi viikon ke. Tuntuu hölmöltä, että yhtäkkiä pistettäisiin vain 6 tai 7 päivää...? Tosin viime kerralla oli 150 IU ja nyt onkin 200 IU. Määrä (200 IU) on määrätty ennakkoon, koska se liittyy tutkimukseen, jota hoidon yhteydessä tehdään. Kypsyykö munikset nopeempaa suuremmalla annoksella?
 
...tai siis mulla alko eilen vasta piikittely, joten vielä ei ole niitä muniksia ollenkaan, eka ultra on vasta lauantaina ja sitten näkee mitä on muodostunut. Eli se hoitaja heitti punktioajan ihan hatusta tietämättä kokoja tai muutakaan.
 
Kirjoittelen taas tähän josko joku huomaisi ketjun. :)

Tänään oli ultra ja siellä oli 4 kpl 10 mm munarakkulaa ja noin 15 kpl 6-7 mm munarakkulaa. Mitähän tuosta voisi päätellä, kuinka isoina ne punkteerataan, en muista millaisia mulla oli viime kerralla? Tai paljonko ne kasvaa vuorokaudessa?
 
miruli
Mun pistelymäärä on vaihdellut suurestikin eri kerroilla. Mulla on muutenkin ollut vähän ongelmia saada munasolut kasvamaan. Kauimmin olen joutunut pistämään 1kk ajan ja silloinkin tuli vain 1 sopivankokoinen munasolu ja 2 liian pientä. Viimeksi pistin 2 viikkoa ja taas 1 munasolu, joka nyt sitten irroitettiin 1½ viikkoa sitten ja nyt vaan odotellaan.
 

Yhteistyössä