Montako päivää lapsenne kuukaudessa päiväkodissa?

Omani 10 päivää ja tulee kuulemma liikaa poissaolopäiviä |O
En voi ymmärtää että lapsen parasta ajatellen siellä päiväkodissä täytyisi olla joka päivä. - ja perhepäiväohjaajia pk: tädit mollas....
Tyoni takia lapsilla siis vain 10 pk päiväpäivää kuukaudessa. Ja omani ovat käyneet kerhossa sen aikaa kun olin hoitovapaalla. joten sosiaalista kanssakäymistä on ollut enne pk:kin. Ja mitään ongelmia ei ole ollut.


Kysynkin teiltä että montako päivää kuukaudessa lapsenne on päiväkodissa?
 
vieras79
10 päivää puolipäiväsenä.Sosiaalisen kanssakäymisen takia vaikka itse olen kotona.Ei haluttu/annettu lopettaa hoito suhdetta vaikka jäin äp-lomalle.Mutta vuoden päästä muuttuu kokopäiväseks ja 5päivää viikossa kun palaan työ elämään.
 
meillä on tyttö hoidossa maksimimäärän... meillä tyttö tosin perhepäivähoidossa mutta sillä asialla ei ole merkitystä...

mun mielestä kenenkään on turha ihmetellä et miks joku on vaan kymmenen päivää.. jos ei se päiväkodin tätien mielestä ole riittäväsi niin poistettakoon sellainen vaihtoehto kokonaan...
 
vieras
5 päivää viikossa 10tuntia päivässä 7-17 pitkät työmatkat kummallakin hyvin on viihtynyt vuoden päästä kouluun ja paikkakunnan vaihto.työ ja koti samalla paikakunnassa
 

Yhteistyössä