Montako mekkoa sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse olen mekkoihminen ja just järjstelin vaatekaappia ja laskin että minulla on aktiivikäytössä 28 mekkoa ja sit muutama kymmenen niitä, joita en oikeastaan enää käytä. Ja taidan olla aika tätityyppi kun minulla on oistakymmentä Nanson mekkoa.

Nitta
Mekko jos tässä tapauksessa tarkoittaa ns. päiväkäyttöön tarkoitettua yksiosaista vaatetta, jota voi mahdollisesti pitää ihan itsekseenkin (siis ilman paitoja alla), niin kai noita on se 5 kpl. Sitten pitkiä iltapukuja on 10 - tämä taas johtuu siitä, että on ollut paljon/usein tilaisuuksia, joissa on vaadittu tuo, eikä aina voi mennä samassa.

Mutta reiluja kesämekkoja (rentoja kukikkaita, jne.) ei taida olla yhtäkään. Nuo 5 mekkoa on siis enemmän yksivärisiä kotelomekkotyylisiä kesäkäyttöönkin sopivia (siis esim. kapeaolkaiminen shampanjanvärinen).

Piti oikein laskeskella, ja tulin sellaiseen lopputulokseen että arkimekkoja on noin 8 kpl, ja juhlamekkoja kolme, iltapukuja yksi ja hääpukuja yksi :D Just tilasin itselleni kukkamekon, kun sellaista ei vielä kaapista löytynyt.

Käytän mielelläni hameita ja mekkoja. Harmi vaan kun talvikäyttöön on niin vaikea löytää jalkineita jotka sopisi hameen/mekon kanssa. Kavio kokoa 42-43 ja erikoisleveä lesti, niin vaikeaksi menee, jos ei halua näyttää siltä että on sitonut kanootit jalkoihinsa :D

vieras
Vaatehuoneen tanko on täynnä mekkojani takavuosilta ja nyt voisivat jopa istua päälleni,mutta enemmän olen suorat housut-tyyppiä.Kukkamekkojen sijaan pidän kesällä mieluiten pitkiä kukkahameita.

Ei mulla taida olla kuin yksi mekko, jota kesäisin käytän ja joitain juhlamekkoja, joihin en taida edes sisälle mahtua. Sen sijaan mulla on useampi hame, jota käytän usein lähinnä kesäisin. Talvisin olen enimmikseen housuissa.

Aloin ihan miettimään, että miksi ihmeessä mulla ei ole enempiä mekkoja, kun hameita tykkään käyttää ja kun olen näin lyhyt, niin mekothan pidentäisivät mua toisin kun hameet. Mutta muistin, että olen viimeiset lähes 5 vuotta ollut joko raskaana tai imettänyt :whistle:

..
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei yhtään. Yks pitkä puolihame taitaa kaapin perältä löytyä. En ole pitänyt vuosiin. Ja 2 lyhyttyä puolihametta (farkku ja sametti) mitä pidän lähinnä kotona.
Mikä on puolihame? Ihan uusi sana...
puolihame on typerä sana joka tarkoittaa ihan vain tavallista hametta

Yhteistyössä