3. ja neljäs tulossa. Täynnä on, kohtu poistetaan synnytyksen jälkeen.
ja helemat paukkuu 15.10.2008 #26 3. ja neljäs tulossa. Täynnä on, kohtu poistetaan synnytyksen jälkeen.
MissMaisa 15.10.2008 #27 Kolmannen laskettuaika ens kuussa, eikä sittenkään ole lapsiluku täysi :heart: Neljä olisi sellainen sopiva
Kolmannen laskettuaika ens kuussa, eikä sittenkään ole lapsiluku täysi :heart: Neljä olisi sellainen sopiva
Kirsikka 15.10.2008 #30 4 lasta ja tällä näkymin lapsilisä täynnä: vaikka vannomatta paras kun ite on kuitenki nii nuori vielä että ehdin pyöräyttää toiset 4 mokomaa jos haluan. Ehken kuitenkaan
4 lasta ja tällä näkymin lapsilisä täynnä: vaikka vannomatta paras kun ite on kuitenki nii nuori vielä että ehdin pyöräyttää toiset 4 mokomaa jos haluan. Ehken kuitenkaan
vierailija 19.10.2015 #33 3 lasta ja lapsiluku todellakin täynnä. En edes pystyisi enää raskautumaan muutenkaan.
vierailija 19.10.2015 #36 Neljäs tulossa ja miehelle kolmas eli yhteensä kuusi ja sitten on lapsiluku täysi.
vierailija 20.10.2015 #39 2 lasta ja luulen että lapsiluku on täynnä. Seuraavaksi mä haluan sen talon nimittäin, en uutta kakkatykkiä
2 lasta ja luulen että lapsiluku on täynnä. Seuraavaksi mä haluan sen talon nimittäin, en uutta kakkatykkiä