Montako lasta haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja montako sinulla/teillä on nyt?
Miksi se luku mitä toivot?
Onko synnytyksesi/raskautesi ollet helppoja, vaikuttaako se päätökseesi?

Mielenkiinnosta vaan kyselen.... :)

1 tyttö on, 2 vauvaa enkeleinä taivaassa.
Toinen lapsi olisi haaveissa sitten joskus tulevaisuudessa, enkä pistäis pahakseni, vaikka lapsia tulis sitäkin enemmän, mitä en tosin usko.

Esikoisen raskaus oli vaikea, synnytys helppo.

1 lapsi on.
Raskaus oli helppo lukuunottamatta alusta loppuun kestänyttä pahoinvointia.
Synnytys oli helppo ja jäi hyvä mieli.

Toinen lapsi sais tulla jos ois joskus tullakseen hoidoilla tai luomusti jos ihme tapahtuisi.

Ollaan miehen kans jo alusta asti puhuttu, että kaks lasta olis kiva. No 2 niitä nyt on :heart: ja se riittää. Raskaudet on ollu helppoja, synnytykset ookoo; ei siis traumoja sillä puolella :)

Toivoin aina 3-4 lasta, mutta elämä osoitti, ettei aivan kaikkeen kuitenkaan voi itse vaikuttaa... :(

Yksi hartaasti toivottu 10v lapsi on, tytön ollessa 3v omin sanoin "pesän ainoa poikanen... mutta sitäkin rakkaampi" :)

Raskaus oli helppo ja synnytys suht helppo.Minulla on yksi lapsi.Olisin halunnut 2-3 lasta.Elämän tilanne oli avioliitossa sellainen ettei voitu saada enempää.
Nyt yh:na pikkasen vaikea saada lasta.Ja ikää on sen verran tuskin kerkeän löytää miestä ennen kuin olen liian vanha.

Minä odotan neljättäni. päivittäin joudun kateellisten katseiden kohteeksi. En tiedä miten jotkut kehtaa katsoa sillä tavalla, varsinkin yli viisikymppiset. Jotkut katsovat ystävällisesti ja joillain on se kateellinen katse.

Juuri nyt nämä kaksi riittää. Tyttö ja poika, 4 v ja 2 v. Mutta parin vuoden päästä, kun nykyiset lapset on jo isompia ja kun olen ehtinyt olemaan töissä välillä (toivottavasti) voisin haluta vielä yhden lapsen.

4 lasta nyt tällä hetkellä.

Ja en usko että lapsiluku olisi vielä täynnä..
Ollaan perustteella tulee jos on tulakseen.

Kaikki raskaudet ovat olleet mielekkäitä(3 ja 4 raskaudet oli hiukan vaikeammat)

Synnytykset 1-3 ovat olleet helppoja ja mielekkäitä ja viiminen synnytys oli todella helppo ja kivuton.

En usko että ovat vaikuttaneet lapsien määrään,koska koskaan yksikään synnytys ei ole samanlainen.

Mulla on nyt 3 lasta, jossain vaiheessa ajattelin että nämä riittävät,mutta nyt on alkanut hiipiä ajatus siitä josko kuitenkin joskus saisin yhden lapsen lisää.

Yhteistyössä