Montako kertaa päivässä imuroitte???

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
marjaana
Imuroin alakerran ja tamppaan sieltä matot 2-3 kertaa viikossa. Yläkerralle sama kerran viikossa. Keittiöstä/eteisestä nappaan roskat kihvelillä ja harjalla tarpeen tullen.
 
häh? siis joka päivä ja montakin kertaa... oikeasti?

jollei teillä ole keskuspölynimuria niin saatte sillä imuroinnillanne enemmän haittaa kuin hyötyä vaikka näennäisesti siistiä olisikin. ne pölyt kiertää silloin ilmassa ennen kuin laskeutuu taas, en suosittele, ainakaan allergiaperheille.

pari kertaa viikossa riittää, tällöin ovet ja ikkunat auki, ja niitä kandee pitää auki vielä 20-30 minuuttia imuroinnin loputtua.

tuli muuten mieleen, että imuroiko joku tavallisella imurilla ilman että avaa ovet ja ikkunat...

 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
tuli muuten mieleen, että imuroiko joku tavallisella imurilla ilman että avaa ovet ja ikkunat...
Minä imuroin.. mitäs haittaa siitä on? Varsinaisesti pölyä ei pääse viikon mittaan tulemaan, mutta koiran karvoja varisee heti kun koira vain tepsuttelee paikalle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
:eek: WTF, päivässä?? Siis ihan oikeasti? :eek:
Teillä on ihan liikaa luppoaikaa, jos ette muulla saa päiviä täyteen kuin jatkuvasti imuroimalla.
Mä peesaan tätä B)
Mulla on useampi tunti luppoaikaa. Yleensä imuroin heti kun tulen koulusta/töistä ja tarpeen vaatiessa illallakin. Viis minuuttia siihen menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
häh? siis joka päivä ja montakin kertaa... oikeasti?

jollei teillä ole keskuspölynimuria niin saatte sillä imuroinnillanne enemmän haittaa kuin hyötyä vaikka näennäisesti siistiä olisikin. ne pölyt kiertää silloin ilmassa ennen kuin laskeutuu taas, en suosittele, ainakaan allergiaperheille.

pari kertaa viikossa riittää, tällöin ovet ja ikkunat auki, ja niitä kandee pitää auki vielä 20-30 minuuttia imuroinnin loputtua.

tuli muuten mieleen, että imuroiko joku tavallisella imurilla ilman että avaa ovet ja ikkunat...
meillä ei ole keskuspölynimuria, haluisin kyllä - mies ei. Allergiaimuri on enkä avaa ovia tai ikkunoita, ellei nyt satu olemaan joku auki.

 
aina oppii uutta
Oho, aika moni imuroi monta kertaa päivässä. Enpä ole moisesta ennen kuullut. Meillä imuroidaan 1-2 kertaa viikossa.

Kylllä mulle tulee mieleen väkisinkin ajatus, että kyllä on elämässä jotain vialla, jos pitää monta kertaa päivässä imuroida.
 
kyllä!
Olen kotona kotihoidontuella- en hoitamassa lapsia- vaan kotia. Siis imuroin aamusta iltaan, viikonloppuisin myös illasta aamuun. Haluan kuollessani tietää ettei minulta ole jäänyt huomaamatta yksikään pölynhiukkanen eikä röyhkeä nukkapallero. Etten ole jättänyt yhtään mahdollisuutta imuroimiseen käyttämättä. Aikaansa ei voisi paremmin kuluttaa. Hyvä kysymys tämä.
 

Yhteistyössä