U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kai siellä muutama on :/
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kai siellä muutama on :/
Miksi moinen ilme?![]()
Mulla on tosiaan 72, mut en puolienkaan kanssa kirjottele... pitäs varmaan poistaa...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kai siellä muutama on :/
Miksi moinen ilme?![]()
Mulla on tosiaan 72, mut en puolienkaan kanssa kirjottele... pitäs varmaan poistaa...
no on siellä muutama , mut ei ne ehdi mun kanssa jutteleen :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kai siellä muutama on :/
Miksi moinen ilme?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kai siellä muutama on :/
Miksi moinen ilme?![]()
Sinut on syrjäytetty![]()
Mites sinä niin paljon ehdit jutteleen, ootko sä insinööri ja teet töitä siinä koneella ja samalla roikut täällä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kai siellä muutama on :/
no en ole inssi, mut työvuorot on välillä semmosia että ehdin täällä kirjotteleen =)
Ai jaa... No mun mesen kyllä saisit, mutta tohtiiko sitä antaa ihan noin vaan vieraalle miähelle sitä![]()