Montako karkkia on marianne pussissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikkai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en nyt kysellyt hintoja tai muutakaan siihen liittyvää. Kauppaan on matkaa 17km, eikä ole autoa käytössä.Eilen tehtiin ostokset viikonlopuksi. Pojan synttärit on maanantaina, ja oli unohtunut ostaa tarjottavat kouluun. Marianne pussi löytyy kaapista.
 
[QUOTE="vieras";22200232]Laita 2,30e niin saat jokaiselle oman tikkarin.[/QUOTE]

Herranjumala! Kellä on varaa laittaa tuollaisia summia opettajien ja kakaroiden kestittämiseen? Marianne pussi on Siwassa 1,19
 

Yhteistyössä