Olen yritänyt tiivistä mahdollisuuksien mukaan näyttösuunnitelmaani ja.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opinnot loppumetreillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opinnot loppumetreillä

Vieras
luulen nyt kun tähän hetkisiä sivuja olen laskeskellut + vielä päälle muutama kirjoittamaton sivu, että siitä tulee kaiken kaikkiaan noin 20 - 22 sivua.

Onko tuo sinusta riittävä määrä näyttösuunnitelmaksi, kun nyt siis tehdään suuntautuvien opintojen viimeinen näyttösuunnitelma?

Kaiken kaikkiaan pampuloita meidän suunnitelmassa on jotain lähemmäs sata. Mutta näytöistä vastaava ope käski yhdistelemään pampuloita, niin sitä olen kyllä tehnyt ja olen ajatellut laittaa mukaan myös ison nivaskan liitteitä, niistä näkee sen teoriaperustan sitten. Näyttösuunnitelmaan olen kirjoittanut vain miten aioin käytännössä toimia.

Opiskelen lähihoitajaksi, suuntaumisopintoina sairaanhoito ja huolenpito

Niin ja jos olet itse kanssa opiskellut lähihoitajaksi ja tehnyt näyttösuunnitelman, montako sivua sinulle siitä tuli? Tarkoitan nyt näitä suuntautuvien opintojen näyttösuunnitelmaa.

Ajattelin vastata sinulle, koska et ole vielä vastauksia saanut eli minusta näyttösuunnitelmasi ei missään tapauksessa ole liian pitkä :) jos kriteereitä on kerran noin monia ja olet niitä yhdistellytkin!! Minä en tarkkaan enää muista omaa sivumäärääni, mutta olisikohan ollut 25 ja tämä asiakaspalvelusta ja tietohallinnasta..

Tuore lähäri, onko sitten suunnitelmani sinusta sitten liian lyhyt? Ja millä konsteilla sitten voisi lisätä sivumäärää? Kun ajattelin, että ei ehkä teoriaa kannata ympätä suunnitelmaan mukaan, koska sitten suunnitelmasta tulisi liian pitkä. Koska on sanottu, että näytöstä vastaava opettaja ei lue liian pitkiä suunnitelmia.

Yhteistyössä