Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Ihan muutaman kuukauden ikäisen kanssa ei yhtään, sellaisen puolivuotiaan kanssa ehkä yhden. Vuoden vanhan kanssa 1-2.
Juuri näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Ihan muutaman kuukauden ikäisen kanssa ei yhtään, sellaisen puolivuotiaan kanssa ehkä yhden. Vuoden vanhan kanssa 1-2.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Humalaa en vauvan seurassa joisikaan. Illan aikana max muutama annos.
Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:mä tiedän parikin isää jotka aikanaan hoitivat vauvojaan vaikka olivat umpihumalassa.. eli mäyräkoirallinen ja viinaa päälle vähintään .. surullista ettei äiditkään menny väliin..
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Humalaa en vauvan seurassa joisikaan. Illan aikana max muutama annos.
Peesi! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä en juo sillon kun on vauvoja tai lapsia kotona. lasillinen viiniä saata ottaa mutta sekin on kylässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Ihan muutaman kuukauden ikäisen kanssa ei yhtään, sellaisen puolivuotiaan kanssa ehkä yhden. Vuoden vanhan kanssa 1-2.
Juuri näin.
Alkuperäinen kirjoittaja taru06:ite en ota yhtään! mutta mun mielestä äiti ei saisi ottaa kuin 1 annoksen ja jos ottaa enempi niin hommatkoon lapsen vahdin