Montako kaljaa sun kärsii ottaa, että olet vielä kelvollinen vauvaa hoitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän on hirveesti ihmisestä kiinni, miten sietää alkoholia. Meillä otetaan alkoholia vasta vauvan nukkuessa, jolloin ei sitä pahemmin tarvii hoitaa (laittaa tutti korkeintaan). Mistään suurista määristä ei oo kyse, pari lasillista viiniä. Satunnaisesti. Jos jompikumpi joskus ottaa enemmän (esim illanistujaiset tms), on toinen vesiselvä.

Jos taas mulla olis jonkun muun lapsi mun vastuulla, esim hoidossa, ei kyllä tulis pieneen mieleenkään ottaa yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:
mä tiedän parikin isää jotka aikanaan hoitivat vauvojaan vaikka olivat umpihumalassa.. eli mäyräkoirallinen ja viinaa päälle vähintään .. surullista ettei äiditkään menny väliin..

Tuo touhu on kyllä niin vastuutonta! Meillä jos mies ottaa muutamaa enemmän, niin ei itse edes ota silloin vauvaa edes syliin, silloin ei ole sen aika kun isä on humalassa!

Minä en juo kotona tippaakaan,mies ottaa joskus mutta silloin on heti ensimmäisestä ryypystä alkaen koskemiskielto lapsiin.Ei kukaan antaisi itselleen anteeksi jos jotain sattuisi,vaikka olisi juonut vain sen yhden.

Uusimmat

Yhteistyössä