Montako facebook-kaveria sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja "niinuu"
  • Ensimmäinen viesti
"niinuu"
Itselläni on 389kpl. En ole hyväksynyt ketään jota en tiedä tai joka ei olisi tärkeä jollain tapaa elämässäni. Mutta poikkeuksena on minulla eläinteni kasvattajia muutama fb:ssa kaverina, saavat seurattua eläinten elämää sitä kautta, vaikken heitä voi sanoa tuntevani.
 
123
Vajaa 300 myös. Kaikki heistä olen nähnyt ym, ei siis mitään tuntemattomia :D

Joillekkinhan se on helvetinmoinen ongelma, jos jollain on muitakin kavereina fb:ssä, kuin perhe ja muutama ystävä. En ymmärrä, miksi! :O
 
"heh"
Joillekkinhan se on helvetinmoinen ongelma, jos jollain on muitakin kavereina fb:ssä, kuin perhe ja muutama ystävä. En ymmärrä, miksi! :O
Mulle se ei ainakaan ole mikään ongelma, en vaan keksi hyvää syytä miksi kaveeraisin naamakirjassa sellaisten ihmisten kanssa joihin en muutenkaan ole missään yhteydessä. Mutta mua ei myöskään häiritse se että joku muu haluaa tehdä toisin.
 
cgx
70. Karsin sieltä paljon, koska miksi pitää jotain ala-asteen/ylä-asteen, pikkusiskon tuttuja, ym vastaavaa porukkaa kavereina, tai semmosia, jotka ei ikinä kommentoi mitään tai jutut ovat ärsyttäviä tyyliin "siivosinpa äsken", "söin äsken olipas hyvää", "nyt lähden käymään kaupassa",
"oi Kikka kääntyi vatsalleen ekaa kertaa!", "kävinpä tässä koiran kanssa lenkillä." , "Mika puklasi matolle, hyi", "nyt menen nukkumaan, hyvää yötä." ja huomenna toistuu samat tilapäivitykset, voi vattu jee!!!
Enkä tajuu miks jotkut on pyytänyt näitä turhia julkkiksia kaverikseen. Jee joku henna kalinainen tai joku hunksi, miten voi kiinnostaa?!?!
Eli poistin kaikki turhat ihmiset, turhanpäiväset .
 

Yhteistyössä