Montaakos lakia olet itse rikkonut? Tai montako rikosta miellät tehneesi?

Siis minä itsehän olen puhtahin pulmunen, joten kysymyshän ei sinänsä minua itseäni koske. :saint: .... =) ..... :xmas: .... *reps* :LOL:

Jos nyt rykäset kertoen niin saatan suoda sulle synnin päästön, ja mitä tarkempi selonteko tapahtuneesta mitä nyörimmällä katumuksella kuvattuna niin sen parempi.
 
harmaaana
Varkaus, toisen pankkikortin luvaton käyttö, näpistys, ylinopeus, toisen ihmisen ykstyisyyden rikkominen, pilven hallussapito ja käyttö, .. Kolmesta näpistyksestä olen jäänyt kiinni.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pahoinpitely, varkaus, toisen pankkikortin luvaton käyttö (en muista virallista nimeä ), rattijuopumus. Mistään en kyllä kiinni oo jääny.
Ai juu, huumeiden käyttö (pilven pössyttely ja pirin käyttö ) unohtui.
 
Non compos mentis
Onhan noita tullunna tehtyä... Vanhentuneita kaiketi. Tosin, en uskalla matkustaa Jenkkeihin vieläkään, sillä olin siellä hieman yliaikaa. Piti lähteä maasta heinäkuussa, lähdinkin vasta tammikuussa.
 
Käyttänyt kannabista, ekstaasia ja kokaiinia. Kannabista myös myynyt. Näpistellyt kaupasta. Juonut alkoholia alaikäisenä ja polttanut tupakkaa, kävellyt punaisia päin. Asiakirjaväärennös. Nimikirjoituksen väärennös... Muita en keksi eikä niitä varmaan olekaan
 

Yhteistyössä