Monta viikkoa kestäny pääkipu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkäs mulla on nyt pari viikkoa kestäny pääkipu joka tuntuu vilhovalta kivulta melkolailla pelkästään vasemmalla puolella päätä silmän yläpuolella, välillä säteilee myös oikealle puolelle. En epäile mitää vakavampaa mutta olis kiva päästä eroo ihan kotikonstein, ikävä vaiva kuitenkin. Lääkäriin menoa en oo vielä suunnitellu mutta jos vaiva jatkuu niin menee vakavaan harkintaan. Nuori aikuinen kun olen en oikein jaksa uskoa että olisi niskat jumissa tai yms. Oireisiin kuuluu myös hieman pahaa oloa ja huimausta.

Elikkäs

Elikkäs

Elikkäs

Minkä perkeleen takia pitää aloittaa lause sanalla elikkäs joka ei edes ole mikään sana? Miksi kaunista äidinkieltämme pitää raiskata?

Ihan vain migreeni sattuisi parhaiten oireeseen. Laukaisevana tekijänä voipi olla stressi, joka voi johtua myös siitepölystä.
Vai että stressi johtuu siitepölystä ja siksi migreeni. Holy fucking shit.

Juuri tällaisten laatuanalyysien ja neuvojen takia kannattaa toki ehdottomasti kysyä aina lääketieteellinen konsultaatio anonyymiltä nettipalstalta, joka kuhisee mielenterveysongelmaisia, yhteiskunnan elättejä, moniongelmaisia, trolleja ja imbesillejä. He taatusti antavat parhaat vinkit tärkeissä ja kiperissä omaa terveyttä koskevissa kysymyksissä.

Ikinä ei kannata kysyä oikealta lääkäriltä tosielämässä. Palstalta saa kaiken. Ei jumalauta.

Oireet viittaavat todella vahvasti sähköyliherkkyyteen ja maasäteilyyn. Kannattaa katkaista heti virrat asunnon pääkytkimestä, pyytää ensiapua puhelimitse kaukoparantajalta ja kutsua paikalle maasäteilyyn erikoistunut taikavarpukonsultti.

Vai että stressi johtuu siitepölystä ja siksi migreeni. Holy fucking shit.

Juuri tällaisten laatuanalyysien ja neuvojen takia kannattaa toki ehdottomasti kysyä aina lääketieteellinen konsultaatio anonyymiltä nettipalstalta, joka kuhisee mielenterveysongelmaisia, yhteiskunnan elättejä, moniongelmaisia, trolleja ja imbesillejä. He taatusti antavat parhaat vinkit tärkeissä ja kiperissä omaa terveyttä koskevissa kysymyksissä.

Ikinä ei kannata kysyä oikealta lääkäriltä tosielämässä. Palstalta saa kaiken. Ei jumalauta.
Minä uskon, että tältä palstalta saa apua paremmin kuin lääkäreiltä. Kaikkea ei tietenkään kannata uskoa, mutta voi aina pohtia, sopiiko kerrottu omaan tilanteesen vai ei.

Itselläni alkoi migreeni parikymppisenä. Kävin lääkärissä. Silloin ei ollut vielä nettiä eikä palstoja joista olisi voinuy kysyä. Lääkäristä ei ollut mitään apua. Hän ei edes tunnistanut, että kyse on migreenistä. Se selvisi itselleni myöhemmin. Jos silloin olisi ollut palsta, niin olisin voinut kertoa diagnoosin lääkärille ja saanut häneltä ohjeet vaivan hoitoon.

Minä uskon, että tältä palstalta saa apua paremmin kuin lääkäreiltä. Kaikkea ei tietenkään kannata uskoa, mutta voi aina pohtia, sopiiko kerrottu omaan tilanteesen vai ei.

Itselläni alkoi migreeni parikymppisenä. Kävin lääkärissä. Silloin ei ollut vielä nettiä eikä palstoja joista olisi voinuy kysyä. Lääkäristä ei ollut mitään apua. Hän ei edes tunnistanut, että kyse on migreenistä. Se selvisi itselleni myöhemmin. Jos silloin olisi ollut palsta, niin olisin voinut kertoa diagnoosin lääkärille ja saanut häneltä ohjeet vaivan hoitoon.
Mulle on 4 kertaa määrätty estolääkkeet mut yhtään en ostanut. Onneksi en, kun lukee näitä juttuja, en olisi ikinä oppinut, mistä se tulee. Voihan se olla vaikka auringonpistos joillakin. En ole koskaan auringossa ja hyvin olen voinut ilman sitäkin:LOL:

Yhteistyössä