HihAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Siis sun vanhempien sisaruksilla on yhteensä yli 180 lasta? Kuinka monta sisarusta sun vanhemmilla on?Alkuperäinen kirjoittaja Bambu81:enkä liiottele yhtään
ai et ymmärrä? oletko koskaan kuullut perheistä, joissa on 10 tai enempi lasta? jos niistä jokaisella on 8-12 lasta niin melko nopeastihan se on kasassa...Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Juu, yritin laskeskella kuinka monta sisarusta olis looginen määrä ja yms... Noita 180-230 en kyllä ihan ymmärrä?Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:No siksi kun vanhemmilla on monta sisarusta.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miten ihmisillä on tyyliin 52 serkkua?? Mahtaa olla hauskaa pitää sukujuhlia...
Sukujuhlista en tiedä, kun en ota osaa. Paitsi vanhempien ja sisaruksien juhliin.
Ajattelinpa vaa, että aika epätodennäköistä että olis tolleen? Mutta en tiedäkään mitään tilastoja aiheesta!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai et ymmärrä? oletko koskaan kuullut perheistä, joissa on 10 tai enempi lasta? jos niistä jokaisella on 8-12 lasta niin melko nopeastihan se on kasassa...Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Juu, yritin laskeskella kuinka monta sisarusta olis looginen määrä ja yms... Noita 180-230 en kyllä ihan ymmärrä?Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:No siksi kun vanhemmilla on monta sisarusta.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miten ihmisillä on tyyliin 52 serkkua?? Mahtaa olla hauskaa pitää sukujuhlia...
Sukujuhlista en tiedä, kun en ota osaa. Paitsi vanhempien ja sisaruksien juhliin.
terv. se jolla serkkuja yli 200
Alkuperäinen kirjoittaja arvio:Muistaakseni mulla on serkkuja sellainen vajaa 60. Muutama on kuollutkin jo. Iät välillä 15 - 61. 7 on mun äidin puolelta ja loput isän puolelta.
Mun lapsella ei tule olemaan mun puolelta yhtään serkkua, isänsä puolelta on yksi ja luultavasti siihen se jää.
NinaTT:lle tiedoksi, että siksipä lestadiolaiset tapaavatkin seuroissa, nääs kun sukujuhlien järkkääminen on ihan helvetinmoinen homma...
Anteeks jäi toisen puolen serkut laskematta (siis isän puolen). Siis vielä 9 lisää.. 21+9= 30Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:Minulla on 21 serkkua ja lapsellani on vain 2..