Monta serkkua sinulla on? Entä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Miten ihmisillä on tyyliin 52 serkkua?? :LOL: Mahtaa olla hauskaa pitää sukujuhlia...

Mulla on 6 serkkua ja lapsella kohta kolme. Pikkuserkkuja lapsella yks, mulla vissiin.. öö.. ehkä 25-30 pikkuserkkuu, enpä muuten edes tiedä :D

Itsellani on about 130-140 serkkua. (Ialtaan 30-0vuotta. En todellakaan tunne kaikkia) EN oikeen enaa pysy edes karryilla..
Jos saisin nyt lapsen, silla ei olis yhtaan serkkua. Mutta ajan kuluessa kylla niita saisi..
Nuorin siskoni on kuitenkin vasta 7viikkoa ja itse olen vanhin lapsista.

Soiku
Mulla on jotakuinkin 25 serkkua. Ikähaitari on 15-60 ja asuvat ympäri Suomea, joten ihan kaikkia en kyllä ulkonäöltä tunnistaisi. Enkä vuosikausiin ole kaikkia nähnytkään. Nimet kyllä kaikille muistan :)

Meiän lapsilla ei ole kuin kolme serkkua ja pahasti näyttää siltä, että siihen se myös jää..

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Miten ihmisillä on tyyliin 52 serkkua?? :LOL: Mahtaa olla hauskaa pitää sukujuhlia...
No siksi kun vanhemmilla on monta sisarusta. :whistle:

Sukujuhlista en tiedä, kun en ota osaa. Paitsi vanhempien ja sisaruksien juhliin.
Juu, yritin laskeskella kuinka monta sisarusta olis looginen määrä ja yms... Noita 180-230 en kyllä ihan ymmärrä?

Yhteistyössä