Monta sektiota sinulle on tehty?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
1 sektio on takana ja olen raskaana, pelottaa jos uusi sektio edessä.. Teillä joilla sektion jälkeen alatiesynnytys niin onko raskauden/synnytyksen aikana tullu mitään komplikaatioita edellisen sektion takia?
 
Molemmat lapset, ekasta kun ei alkanut vain tulla 6 h ponnistusten jälkeen ja junnun kohdalla röntgenissä selvis että liian ahtaat lantioluut et ei tule läpi ja junnu ol 4560 g syntyissään. Eli jos vielä lapsia niin leikkaus mun kohdalla ainoa tapa.
 
Veevi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1 sektio on takana ja olen raskaana, pelottaa jos uusi sektio edessä.. Teillä joilla sektion jälkeen alatiesynnytys niin onko raskauden/synnytyksen aikana tullu mitään komplikaatioita edellisen sektion takia?
Tulin raskaaksi, kun esikoinen (syntyi kiireellisellä sektiolla) oli 7 kk. Koko raskausaika oli aivan loistava - ei mitään ongelmia. Kuopus syntyi piiitkän käynnistyksen jälkeen alateitse... Mulla oli kova motivaatio alatiesynnytykseen ja siksi se melko varmasti sitten loppujen lopuksi onnistuikin vaikken kynsin hampain sektiotakaan vastaan ollut.
 
harmaa
3 sektiota tehty, kaikki suunnitellusti. Lupa olisi vielä yhteen.. Kuopusta odottaessa tehtiin ylimääräinen ultra rv 28, jossa tarkistettiin kohdun seinämän paksuus arven kohdalta. Kaikki kolme on leikattu samasta arvesta.
 

Yhteistyössä