Monta lasta oli haaveena ja monta on tullut, tuleeko kenties lisää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli haaveena kolme lasta, mutta yhteen on lukumäärä jäänyt. Välillä asia vaivaa todella paljon, etenkin kun tällä palstalla haukutaan yhden lapsen äidit, mutta välillä olen asian kanssa sinut ja onnellinen tuosta rakkaasta lapsesta.

Näin yhden lapsen äitinä pelkään myös välillä sitä, että jos lapseni kuolee ei minulle jää mitään. Monilapsisessa perheessä jää kuitenkin muut lapsit joiden voimalla voi elää eteenpäin.

Mitä sä tollasia kelaat. Mulla 1 lapsi ja piut paut välitän mitä akat jäkättää. Nautitaan näistä ainokaisitamme jos se on joltakin pois niin se on heidän ongelma.

No eihän niistä pitäis välittää ja useinmiten en välitäkään, mutta aina joskus huonona päivänä noista pienistä asioista tulee suuria. Yhden lapsen kanssa on kyllä todella mukava olla ja matkustella, nautin siitä.

Kolme halusin ja ehkä haluan... Halusin vielä, kun esikoinen oli pieni 3, mutta kuopus on nyt vajaa 2-vuotias ja TODELLA vaikea tapaus ja nyt kyllä tuntuu, että riitti kiitos!

Tiedä sitten. Ikää ei oo vielä edes 30 niin kyllähän tässä ehtii mieltä muuttamaan moneen kertaan. Olen kyllä vähän ollut sitä mieltä aina, että yli 30-vuotiaana en enää lapsia rupea väsäämään... Saa kattoa.

Neljä oli alunperin haaveissa, mut kolme on ja sitä neljättä ei ehkä tule... tai mistä tuon tietää milloin se kuumeen taas pukkaa!! Mut ehdoton maksimi on neljä!!
Nyt kun on kolme, niin vielä mahdutaan farmariautoon, asunto on sopiva jne. Näitä järkisyitä koitan palauttaa sitten mieleen jos kuume iskee :D

suunnitelmissa yhtäkään mutta niin vaan mieli muuttui kun löytyi se oikea =) Nyt on yksi tyttö 2,5v, haluaisin toisen ja tiedän että mieskin haluaisi mutta ongelma on se että me ei yksinkertaisesti ja henkisesti jaksettaisi enää samaa mitä tuo "vauva"arki oli tuon ensimmäisen kanssa. Joten meillä on yksi ihana lapsi ja se riittää.

Teininä mä en halunnut yhtään lasta. Sitten ajatukset muuttui, ja ajattelin että yksi olisi ihan kiva. Nyt on se yksi, ja vielä haluaisin yhden tai kaksi lisää =)

Yhteistyössä