Monta entistä seksikumppania unelmasi mies sinulta hyväksyy?

• Viestiketjun aloittaja kannanottaja
  • Ensimmäinen viesti
kannanottaja
Niin, minun eksät ei yksikään tykänny jakorasioista ja sormilla laskettava määrä entisiä panoja oli suunilleen hyväksyttävissä heidän mielestään. Nyt kun ikää on yli 30-v niin pikkusen joustasin itsekkin mut useita kymmeniä kun alkaa tulla niin sais tulla perusteitakin. Itse en harrasta yhden illan juttuja ja kokisin ahdistavaksi jos miehelle on luonnollista, että naisella on ollu paljon seksikumppaneita ja että nainen pystyy täysillä nauttimaan seksistä kenen kanssa vain mieleen juolahtaa. Itse arvostan tiettyä kehon kunnioitusta ja kumppaniin tutustumista ennen itse aktia.

nolla
minun mieheni ei hyväksynyt edes alle viittä "panoa" ennen häntä, mutta nyt ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta ja mieskin päässyt asian yli.
ei naisten kannata itseään kaikille antaa, tai kaikilta edes ottaa, ihan miten vain. jospa joskus kävisikin tuuri ja löytäisi sen elämänsä miehen ja suhde kaatuukin siihen kun on maannut kaikki senkin kaverit ja tutut :/

Eipä tuo ole tarkkaa lukumäärää edes kysellyt. Totesi vaan, että eletty elämä on elettyä elämää ja se, mitä tästä eteenpäin tapahtuu, on se millä on merkitystä. Ja vähemmän mulla entisiä seukkailuita ja panoja jokatapauksessa on kuin hänellä... :whistle:

Kyllä se minun mieheni ainakin hyväksyy jokaisen edelliseni, ihan suoraan on puhuttu mitä kummallakin on ollut ennen toista. Myös minä hyväksyn sen mitä ennen minua on tapahtunut.
ei kai sillä ole merkitystä kuinpa paljon niitä on ollut aiemmin, vai onko ollut yhtään..sillä kai merkitystä pitäs olla ettei niitä ole SILLOIN KUN ON SEN NYKYISEN KANSSA?
menneisyys..jokaisella meillä on sellainen :)

No sanotaan nyt vaikka näin, että ei sillä hyväksymisellä ole edes vaihtoehtoa, jos toisen kanssa haluaa olla. Tai voi sitä toki olla hyväksymättäkin, mutta mitä se mihinkään vaikuttaa? En taas ihan hiffaa aloittajan pointtia :D

kannanottaja
Taitaa ketju tyssätä tähän. Mielestäni täytyy pystyä huolehtimaan siitä, että on varaa esittää tää kysymys suoraan. Sen verran haluan itse satsata, ettei unelmien mies karkais tän takia. Joo ja tietty jotkut sanoo ettei se sitten ois ollukkaan unelmien mies jos ei hyväksys, mutta prkl oishan se ollu jos tuo jakaminen on ainut syy, johon tyssää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Taitaa ketju tyssätä tähän. Mielestäni täytyy pystyä huolehtimaan siitä, että on varaa esittää tää kysymys suoraan. Sen verran haluan itse satsata, ettei unelmien mies karkais tän takia. Joo ja tietty jotkut sanoo ettei se sitten ois ollukkaan unelmien mies jos ei hyväksys, mutta prkl oishan se ollu jos tuo jakaminen on ainut syy, johon tyssää.
Niin, harva fiksu mies pitää naisesta jolle seksi on jakamista. Joten oikealla tiellä olet.

Ei mulle vaan. Jos mies ei käsittäisi sitä, että mulla on ollut menneisyys ennen häntä, sen aivotoiminta olisi aikalailla ameeban tasolla. Enkä mä halua ameebaa ukokseni. Jollekin ameebakin voi toki olla se unelmien prinssi :saint: "makuasia, sano koira ku persettään nuoli"

Ei mun mies ole sellaisia kysellyt, että jokkopa sillä mittään vällii.

Mutta ap:n aloituksesta mun mielestä paistoi jonkin sortin sovinistia (vai mitä se onkaan, jos nainen on naisista sitä mieltä) eli ei mitään väliä, jos mies olisi kuksinut vaikka sataa. Mutta hän ei välitä miehestä, joka välittää jakorasioista... Ymmärtäisin, jos toi olisi ollut miehen tektiä, mutta naisen :/

naenen
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minun mies ei oo kertaakaan kysynyt kuinka monta partneria mulla on ollut ennen, ite olen kertonut, että hän ei ollut mun eka... hän haluaa olla sanojensa mukaan vain se viimeinen.
Juuri samoin sanoi mun mieheni !

kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Ei mulle vaan. Jos mies ei käsittäisi sitä, että mulla on ollut menneisyys ennen häntä, sen aivotoiminta olisi aikalailla ameeban tasolla. Enkä mä halua ameebaa ukokseni. Jollekin ameebakin voi toki olla se unelmien prinssi :saint: "makuasia, sano koira ku persettään nuoli"
Niin ja yksikään noin kymmenestä eksästäni sekä suurin osa läheisimpien ystävien miehistä ei taas ois koskenut tikullakaan naiseen, jonka menneisyys sisältää kymmeniä eri panoja. Ja toisaalta, kyllä niillä neitsyilläkin on menneisyys eli ei sitä menneisyyttä hankita vain seksikumppaneilla. Tai voihan sitä mennä galluppia tekemään esim. pyörätuolipotilaiden seksikumppanien lukumäärästä ja todeta sit, että kun oot syntyny halvautuneena niin sulla ei oo menneisyyttä..

kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Ei mun mies ole sellaisia kysellyt, että jokkopa sillä mittään vällii.

Mutta ap:n aloituksesta mun mielestä paistoi jonkin sortin sovinistia (vai mitä se onkaan, jos nainen on naisista sitä mieltä) eli ei mitään väliä, jos mies olisi kuksinut vaikka sataa. Mutta hän ei välitä miehestä, joka välittää jakorasioista... Ymmärtäisin, jos toi olisi ollut miehen tektiä, mutta naisen :/
Tää johtuu suoraan siitä, että miehille on todetusti a) helpompaa fyysisesti laueta vieraaseen naiseen ja mahdollisesti tarvekkin siihen suurempi kun naisilla miehiin ja b) kulttuurillisesti sallitumpaa kuksia ketä vain ja siksi ei sen laista henkistä kynnystä - ja tämä nyt vaan ei ole minun keksintöä vaan valitettava totuus. Ja onko se sitten ylistettävää feminismiä että kannustetaan naisia "ottamaan kiinni" tuo miehille osoitettu lukumäärältään vapaa irtosuhteiden määrä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Niin ja yksikään noin kymmenestä eksästäni sekä suurin osa läheisimpien ystävien miehistä ei taas ois koskenut tikullakaan naiseen, jonka menneisyys sisältää kymmeniä eri panoja. Ja toisaalta, kyllä niillä neitsyilläkin on menneisyys eli ei sitä menneisyyttä hankita vain seksikumppaneilla. Tai voihan sitä mennä galluppia tekemään esim. pyörätuolipotilaiden seksikumppanien lukumäärästä ja todeta sit, että kun oot syntyny halvautuneena niin sulla ei oo menneisyyttä..
Sulla on kymmenen exää? Tuolla määrällä sä olet monien mielestä jakorasia ja et tavarasi säästele.

Yhteistyössä