No. Mulle on aivan sama, kehen sun eksäs koskis ja millä - ei mua hetkauta. Jos on ahdasmielinen, niin on ahdasmielinen. Ja ahdasmieliset saakin pysyä musta mielellään mahdollisimman kaukana. Mielenköyhyyttä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Niin ja yksikään noin kymmenestä eksästäni sekä suurin osa läheisimpien ystävien miehistä ei taas ois koskenut tikullakaan naiseen, jonka menneisyys sisältää kymmeniä eri panoja. Ja toisaalta, kyllä niillä neitsyilläkin on menneisyys eli ei sitä menneisyyttä hankita vain seksikumppaneilla. Tai voihan sitä mennä galluppia tekemään esim. pyörätuolipotilaiden seksikumppanien lukumäärästä ja todeta sit, että kun oot syntyny halvautuneena niin sulla ei oo menneisyyttä..Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ei mulle vaan. Jos mies ei käsittäisi sitä, että mulla on ollut menneisyys ennen häntä, sen aivotoiminta olisi aikalailla ameeban tasolla. Enkä mä halua ameebaa ukokseni. Jollekin ameebakin voi toki olla se unelmien prinssi :saint: "makuasia, sano koira ku persettään nuoli"Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Taitaa ketju tyssätä tähän. Mielestäni täytyy pystyä huolehtimaan siitä, että on varaa esittää tää kysymys suoraan. Sen verran haluan itse satsata, ettei unelmien mies karkais tän takia. Joo ja tietty jotkut sanoo ettei se sitten ois ollukkaan unelmien mies jos ei hyväksys, mutta prkl oishan se ollu jos tuo jakaminen on ainut syy, johon tyssää.