Monissako häissä olet ollut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiiri

Vieras
Tuli tuosta yhdestä ketjusta vaan mieleen laskea monissako häissä olen ollut ja äkkiä laskeskelin, että elämäni aikana vähintään 15 ja olen nyt 32 v.

Mites teillä?
 
Lapsena kaksissa, aikuisena kaksissa. En vielä edes 40-vuotias ja jatkuvasti joutunut ramppaamaan...

Pareista kaksi on eronnut, yhdestä on nainen leskeytynyt ja yksi pari vielä naimisissa... keskenään.
 
Nopeesti laskettuna 14, yhet missasin ulkomaillaolon takia, kolmet tulossa vuoden sisään. Ite 22v.

(haha :D JONSERED Karhunkantaja.. :D:D Neljät häät: "jatkuvasti joutunut ramppaamaan", hih.)

Kaikki edelleen naimisissa.
 

Yhteistyössä