Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

  • Viestiketjun aloittaja entinen skeptikko
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";29867806]Kiva et joku uskals lähtee kokeileen :). Jossain 28 min kohalla alkaa kunnolla tapahtuun tossa videossa jos haluu skipata sen alun hypnoosiin vaipumisen.[/QUOTE]

Mulla oli silmät kii.:O Se ukko sano että voi pitää silmiä kiinni.
Täytyypä tutkia että mitä siinä oikein sitten tapahtui.:D

*Niin siis tarkoitit yleensä koko vidioo, mie jo ajattelin että jotain liikkuvaa kuvaakin olis ollut tarjolla.:D:ashamed:


**siis muutakin liikkuvaa kun toi hiton hyrrä!|O:LOL:

Noni nyt menen. Kiitos!=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
"a p"
Hypnoosissa on kai yleensä aina silmät kiinni eli joo tarkotin vaan sitä audiopuolta :). Tosin on tuiolla joitain hypnoosivideoita, joissa ei oo ääntä ollenkaan vaan pelkkää tekstiä ruudulla, mutta ne puolestaan ei toiminu mulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niinuliisa
Toihan on oikeasti hyvä.:O

Olo tuntui oikeasti ihan hirveän raskaalta ja suu aukesi, hyvä ettei kuola valunut.:D
Rappusten kohdalla olin jo ihan valmis, siis todella kiihottunut. Siitä eteenpäin oli keräilyä. Pelotti kokoajan et toi päättyy!!
Hoenta "deeper" tuntui uskomattoman hyvältä. Loppuosassa muutaman orgasmi snapin jälkeen en malttanut olla koskematta itseäni, tulin yhdestä kosketuksesta. Orgasmi oli tosi voimakas!! Itseasiassa mulla on vieläkin tosi kova paine, tällaisella latauksella kai niitä tosiaan sais vaikka kuinka monta.

Meinaan ehdottomasti kokeilla uudelleen ja koitan olla itse koskematta.

Kiitos linkistä!!:heart:
Nyt Lispetti fuulaa meitä. Kuuntelin tuon ja ainoa vaikutus näin aamutuimaan oli se, että alkoi uudestaan unettamaan. Tuon miehen äänikään ei ole oikein miehekäs vaan sellainen honottava. Tällä ei kyllä normaali nainen isoa O:a saa!
 
Pessimisti
En nyt viitti töissä avata tuota linkkiä, mutta sen verran voinen sanoa, että eroottista hypnoosia kokeilleena olen joskus saanut nallin laukeamaan koskematta itseäni ollenkaan. Se on aika veikeä tunne.

Kokeilin saada vaimonkin testaamaan, mutta hän on niin ronkeli hypnotisoijan äänen suhteen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nyt Lispetti fuulaa meitä. Kuuntelin tuon ja ainoa vaikutus näin aamutuimaan oli se, että alkoi uudestaan unettamaan. Tuon miehen äänikään ei ole oikein miehekäs vaan sellainen honottava. Tällä ei kyllä normaali nainen isoa O:a saa!
On kyllä ihan totta että kiihotun todella herkästi, mutta kun me kerettiin illalla miehenkin kanssa jo touhuta, ei silleen ollu enää mikään hillitön panetus päällä.

Ehkä aamu ei ole jokaiselle ihan parhainta aikaa kokeilla tuota vidioo.
 
[QUOTE="ihmettelevä";29868377]En ymmärrä englantia kovin sujuvasti, joten mahtaakohan häiritä kokemusta pahasti.[/QUOTE]

En osaa varmaks sanoa.
Ei siinä kyllä mitään vaikeaa sanastoa ollut ja aika paljon hokemia.
 
Pessimisti
Varmaan mitä parempi englanninymmärrys, niin sitä helpompi on vaan rentoutua. Mitä vähemmän ajatuksia ja tyhjempi pää niin sitä rennommaksi pääsee kun ei tartte keskittymällä keskittyä mihinkään. Niinkin hölmölle immeiselle kuin meikäläinen se pään tyhjennys käy kuin itsestään.
 
Kaffipaussi ja hypähdin tänne selailemaan. Tuo video pitää illalla katsoa, kuunnella siis.
Mutta hieman ennakkoluuloinen olen, mahtaneeko kohdallani toimia. Saattaa toimia jos olisi ennakkoon jo hieman tilassa, jota pikkukiimaksi kutsutaan. Jospa silloin paukkuisi. Useampikin räjähdys.
Toimiko Lispetti kylmiltään? Pääsin kyllä käsitykseen, että jotain touhuja etukäteen olit touhuillut?
 
Pitää kokeilla kun pääsee omaan rauhaan, tässä aamupala pöydässä murojen äärellä 2 vuotiaan kikatellessa ei taida olla ihan otollisin hetki :whistle:

Oon tosi herkkä saamaan unissani ja pääsen ajatuksen voimalla "ihan siihen kintaalle",
mutta kyllä aina edes pienen hipasun tarvitsen ennen kun laukean.

Jännä nähdä, raportoin illemmalla tulokset :p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kaffipaussi ja hypähdin tänne selailemaan. Tuo video pitää illalla katsoa, kuunnella siis.
Mutta hieman ennakkoluuloinen olen, mahtaneeko kohdallani toimia. Saattaa toimia jos olisi ennakkoon jo hieman tilassa, jota pikkukiimaksi kutsutaan. Jospa silloin paukkuisi. Useampikin räjähdys.
Toimiko Lispetti kylmiltään? Pääsin kyllä käsitykseen, että jotain touhuja etukäteen olit touhuillut?
Olin illan aikana jo lauennut useasti silti toi video jaksoi tehota.

Musta toi video vaatii hyvän asennon missä on helppo rentoutua, eli konttorituoli tuskin on paras vaihtoehto, tai toi edellä mainittu aamupalapöytä.:D
En osaa sanoa toimiiko kylmiltään kaikilla. Luulen että vaatii sen että ei kovin höyryissä ainakaan ala kuuntelemaan, vaan että olis ainakin valmiiksi rauhallinen.

Itsekin olin ennakkoluuloinen ja videon aikana kuuntelin sanoja tosi tarkkaan ja pohdiskelin niiden merkitystä; miksi juuri tuota sanaa hoetaan, tuo sanako yleensä kiihottaa ihmisiä etc. Tosta pitäis päästä, pitäis tosiaan olla miettimättä yhtään mitään, keskittyä vain siihen ääneen. Ehkä ensi kerralla osaan jo paremmin.:)
 
Viimeksi muokattu:
kova kundi
Tarvitsen kahdeksan naista. Sellaista playboy-mallin näköistä.
Mielellään, jos omistatte vielä jonkun veneen, niin olisi jees. Minä voin tarjota vähän juomaa.
Pitää sitten olla valmis mihin tahansa.
 

Yhteistyössä