monimutkaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yeyss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yeyss

Vieras
hei kaikille! Olen raskaana rv34 ja yksin tässä odottelen vauvaa. Isä ei halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa. kysymykseni koskeekin tuota on sanottu että on ehdisyyden tunnustamista... minulle ottomasti lapsen kannalta paras että isyys on tunnustettu. Ja tietekin haluan parasta lapselleni :) Eli voinko jotenkin vaatia isää tunnustamaan, vai miten nämä asiat menee? Ongelmana on vielä että lapsen isä on ulkomaalainen ja en ole edes aivan varma missä lapsen isä on tällä hetkellä.(en siis ole ollut yhteydessä!) Monimutkaista kyllä, ja jotenkin minusta tuntuu että ei lapsen isältä voi vaatia tunnustusta jos hän ei itse sitä halua,mutta kysympä täältäkin jos joku sattuisi tietämään. Tietekin asia selviää lapsen syntymän jälkeen perheneuvojalta...
Kiitos jos joku vastaa ASIALLISESTI!! :) :wave:

Voit laittaa selvityksen käyntiin kun vauva on syntynyt. Sinulle tulee lastenvalvojalta kutsu kun vauva on syntynyt. Ja kun menet sinne kerrot lapsen isän ja tämä lastenvalvoja sitten sitten yrittää ottaa yhteyttä mieheen pystyy siis selvittää isän olin paikan ainakin jos suomessa on. ja on siis kirjoilla jossain. Jos näin ei ole ni aika vaikeaa sit on. Mutta saattaa olla vaik isä löytyiskin että isä ei suosiolla testeihin mene jolloin sit joudut oikeuden kautta asiaa ajamaan. Kysy lisää jos mieltä vielä painaa joku. Itse yksin tehneenä ja isä ulkomaalainen ja isyyttä en ole vielä selvittänyt tai mietinnässä vasta teenkökään.

Yhteistyössä