Monikulttuurista matkustamista

vierailija

Lauri Pajunen
Päätoimittaja
Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa toimittajakoulunsa käynyt, Iltalehdessäkin esiintynyt jokapaikanhöylä. Omistaa kissan, harrastaa salibandyä ja suostuu shakkimatsiin melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas.
 
vierailija
"VIERAILIJA
Eilen 19:07
Mulla aina vähän nousee sellainen pieni epäilyksen siemen näihin juttuihin ja kuinka luottavia ja mitä haetaan kyseisillä ns uutisjutuilla. Ja onko ne tehtyjä näytelmiä ja ketä varten. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokastako varten?"
Vielä linkki.

 
vierailija
Rahalla ostettuja tai luvattu isompia rooleja tulevaisuudessa?
Kertonee enemmän niistä, jotka olisivat valmiit ottamaan rahan vastaan.

Ikävä kyllä, en usko tilanteen olleen lavastettu. Luulen, että kuljettajille tällainen on aika arkipäivää. Minusta ei ole tarvetta väheksyä tai hyväksyä tällaista käytöstä suomalaisessa yhteiskunnassa. Se on alkeellista, noloa ja toisaikaista.
 
TERO PEKKA SUVAKKI
Kertonee enemmän niistä, jotka olisivat valmiit ottamaan rahan vastaan.

Ikävä kyllä, en usko tilanteen olleen lavastettu. Luulen, että kuljettajille tällainen on aika arkipäivää. Minusta ei ole tarvetta väheksyä tai hyväksyä tällaista käytöstä suomalaisessa yhteiskunnassa. Se on alkeellista, noloa ja toisaikaista.
En sinällään usko, että tämä on lavastettu. Mutta jos olisi, niin olisin vielä huolestuneempi noista tytöistä. Kun kerran muutenkin levitellään kyseenalaisia videoita, niin osoittaisi kyllä todella alhaista ja omalle porukalle haitallista moraalia lähteä semmosiin.

Vastaavaa sakkia on kyllä pk-seudulla todella paljon, ihan kantiksissakin. Itse kun Helsingissä asuin, niin tuntui että ainakin kerran viikossa tuli jotain välikohtauksia. 7B/T-ratikassa niitä tuli kyllä "aina" - siis se joka kiersi Pasilasta Töölöön ja toisinpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija

Lauri Pajunen
Päätoimittaja
Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa toimittajakoulunsa käynyt, Iltalehdessäkin esiintynyt jokapaikanhöylä. Omistaa kissan, harrastaa salibandyä ja suostuu shakkimatsiin melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas.
ÄÄnestän häntä.

Persut eivät ole oikealla eivätkä vasemmalla. Eikä pidäkään. Persut ovat suomalaisten puolella.

Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen.
Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä ja pysyä eduskunnassa. Siksi he toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan.

Puolueiden väliset erot ovat jo vuosikymmenien aikana vakiintuneet, eikä puolueilla ole oikeaa halua suureen muutokseen, joka voisi rapauttaa kansalaisten luottamusta tai puolueiden tasapainoa. Persujen menestys vaaleissa on aiheuttanut kaikille muille puolueille ongelmia. Koska Persut ovat käyneet kaikkien muiden puolueiden reviirillä, ja siksi loukanneet vanhojen puolueiden vakiintuneita käytäntöjä ja sopimuksia. Muut puolueet ovat saneet persuista yhteisen vastustajan, jota vastaan käydään yhteistuumin yli puoluerajojen niin vasemmistossa kuin Kokoomuksessakin.

Siksi Persut uutena puolueena saa rajua häirintää, vähättelyä ja väärää informaatiota vanhoilta puolueilta, mikä näkyy myös lehdistössä ja mediassa.

Puolueiden intressi on oman aseman säilyttäminen ja yhteisymmärryksessä muiden puolueiden kanssa, omien etujen vaaliminen, mieluiten niin että kansa luulee puolueiden olevan hyvinkin erimielisiä toisten puolueiden kanssa. Todellisuudessa puolueet punovat keskenään juonia, jotta voivat säilyttää asemansa mahdollisimman suuren oman hyödyn kera. Puolueiden keskinäiset erimielisyydet ovat vain silmänlumetta, joilla saadaan vaikutelma halusta asioiden muuttamiseksi.

Mikään ei kuitenkaan muutu vuosikymmennissäkään, koska puolueet ovat tyytyväisiä asemaansa näin. Oikeaa muutosta haluavat vaiennetaan hiljaisksi.

Persut ovat horjuttaneet vanhojen puolueiden tasapainoa ja siksi ovat kaikkien puolueiden hampaissa.
Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle, jossa jaetaan sulle-mulle periaatteella etuisuuksia kansan selkänahasta.

Siksi Persut ovat ainoa kansan etua ajava puolue, joka ei veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan.

Siksi Persut.
 
"VIERAILIJA
Eilen 19:07
Mulla aina vähän nousee sellainen pieni epäilyksen siemen näihin juttuihin ja kuinka luottavia ja mitä haetaan kyseisillä ns uutisjutuilla. Ja onko ne tehtyjä näytelmiä ja ketä varten. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokastako varten?"
Höpö höpö, ihan normisettiä takapajuloista tulleille, tänne sopeutumattomille.

Onkohan tehty pahoinpitelysyytettä? Toimiko suojaväri taas kerran? Kuskin kasvot raavittiin verille!


”— Molemmat tytöt kävivät sitten käsiksi ja alkoivat hakkaamaan minua. Jossain vaiheessa huomasin heidän alkaneen huitoa minua kengilläänkin, Hirvonen sanoo.

Hirvonen kertoo Espoon Uutisvirralle ottaneensa toisen tytöistä kiinni hetkeksi, missä vaiheessa tämä oli hetkeksi rauhoittunut, vain käydäkseen uudelleen bussikuskin kimppuun.

Hirvosen mukaan tytöt raapivat kuljettajan naaman verille ja kaksi muutakin paikallaolijaa sai mustelmia tilanteessa.”
 

Yhteistyössä