Moniko saa sossusta rahaa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 21:47 raaskia kirjoitti:
Mä en oo ikinä sossusta rahaa hakenu enkä hae! On se kumma että on niitä lapsia mentävä tekeen jos ei sit pysty niitä elättään. Menkää töihin!! =)
joo mä oon kanssa edellisen kanssa ihan samaa mieltä, että miksi tehdä lapsia jos tietää että rahat eivät riitä.
silloin kun meidän poju syntyi, niin meillä oli raha niin tiukissa, että saatiin laskee joka centit, että saatiin yksi vaivanen maitopurkkikin. siltikään en ikänä,ikänä,ikänä, olis voinut mennä sitä rahaa sossunluukulta hakeen.
itse olen soppani keittäny, joten pakko pärjätä mitä on!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 22:33 maria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 21:47 raaskia kirjoitti:
Mä en oo ikinä sossusta rahaa hakenu enkä hae! On se kumma että on niitä lapsia mentävä tekeen jos ei sit pysty niitä elättään. Menkää töihin!! =)
joo mä oon kanssa edellisen kanssa ihan samaa mieltä, että miksi tehdä lapsia jos tietää että rahat eivät riitä.
silloin kun meidän poju syntyi, niin meillä oli raha niin tiukissa, että saatiin laskee joka centit, että saatiin yksi vaivanen maitopurkkikin. siltikään en ikänä,ikänä,ikänä, olis voinut mennä sitä rahaa sossunluukulta hakeen.
itse olen soppani keittäny, joten pakko pärjätä mitä on!
kerroppas että miten opiskelija perhe pärjää vai pitäisikö heidän odottaa kolmekymppisiksi ennen lapsien tekoa?? joillekkin se voi olla jo myöhäistä siinä vaiheessa..
entäs jos jäätte työttömiksi?? eikö silloinkaan ylpeys anna periksi vaan lapset saa nähdä nälkää :/ entäs jos puoliso kuolee..
mieti asioiden kaikkia puolia ennenkun tulet tänne tuollaista jauhamaan.
 
mäkans
likimain sossun rahotuksella elellään,niitä on pirun helppo kusettaa=)
tehkööt töitä ne jotka haluaa oman käden kautta leipänsä ansaita.itse olen mieluusti lasteni kanssa 100% kun vielä sossu elättää :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2006 klo 02:42 mäkans kirjoitti:
likimain sossun rahotuksella elellään,niitä on pirun helppo kusettaa=)
tehkööt töitä ne jotka haluaa oman käden kautta leipänsä ansaita.itse olen mieluusti lasteni kanssa 100% kun vielä sossu elättää :flower:
:LOL:
 
kyllä haettiin rahat sopasta kun mies oli koulussa ja minä kotona pojan kanssa. ja sitä ennen oltiinkin isännän kanssa ihan sopan varoilla.... enkä häpeä ennää yhtään. nyt ollaan molemmat töissä ja hyvä niin. ja jos jollain on jotain avautumista siitä että joku hakkooo sopasta rahhaa ni se on sen päänsärky... miulle voi avautua mutta miehä en kuuntele!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 21:47 raaskia kirjoitti:
Mä en oo ikinä sossusta rahaa hakenu enkä hae! On se kumma että on niitä lapsia mentävä tekeen jos ei sit pysty niitä elättään. Menkää töihin!! =)
juu, töissä ollaan :wave: ja maksetaan niitä pennosia takas verojen muodossa.
 
Mä ainakin saan sossusta joka kuukausi rahaa, saanu jo ainakin 3vuoden ajan!! Mulla tällä hetkellä kaksi lasta ja kolmas tulee heti kun luoja sen meille suo =)
Ja mua ei ainakaan yhtään haittaa vaikka sossu maksaakin meille rahaa.
ja ittehän ne meille sitä tyrkyttääkin, just makso meijän vanhoja laskuja 1000euron edestä, ja makso vuokratakuutkin uuteen asuntoon ym..
mielummin lasten kanssa kotona kun se että lähtisin töihin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 23:51 äippä kirjoitti:
Mä ainakin saan sossusta joka kuukausi rahaa, saanu jo ainakin 3vuoden ajan!! Mulla tällä hetkellä kaksi lasta ja kolmas tulee heti kun luoja sen meille suo =)
Ja mua ei ainakaan yhtään haittaa vaikka sossu maksaakin meille rahaa.
ja ittehän ne meille sitä tyrkyttääkin, just makso meijän vanhoja laskuja 1000euron edestä, ja makso vuokratakuutkin uuteen asuntoon ym..
mielummin lasten kanssa kotona kun se että lähtisin töihin =)
Että kolmas lapsi vielä yhteiskunnan elätettäväksi, eikä edes hävetä yhtään? Kaikki olis varmaan mieluiten kotona lorvimassa, mut jonkun on pakko käydä töissäkin ja maksaa veroja, et nämä vapaamatkustajat saavat oleskella vaan. Ehkä kaltaisesi olisi syytä steriloida jo ekan vahingon jälkeen, tulis yhteiskunnalle halvemmaksi niin. Sossun tuet on tarkoitettu tilapäiseen hätään, ei niin, että elää pelkästään niiden varassa eikä edes yritä itse mitään. Juuri kaltaistesi takia mulla on vähän negatiivinen kuva teiniäideistä. Onneksi kaikki eivät kuitenkaan ole sellaisia kuin sinä.
 
Hävetkää teinit
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2006 klo 02:42 mäkans kirjoitti:
likimain sossun rahotuksella elellään,niitä on pirun helppo kusettaa=)
tehkööt töitä ne jotka haluaa oman käden kautta leipänsä ansaita.itse olen mieluusti lasteni kanssa 100% kun vielä sossu elättää :flower:
Annatko tämän elämänohjeen myös lapsillesi?
 
Kyllä ootte h.elvetin noloja sossupummit!!yhteiskunnan elätettäviä laiskoja luusereita! :headwall: ei mikään ihme että teidän lapsistaki kasvaa laiskoja ku kattoo vanhempiensa mallia!!hyvänen aika sentään :kieh: nuorenakin voi saada vakituisen työpaikan jos niitä töitä ettii ja jaksaa tehä,mutta minkäs te itellenne voitte ku ootte niin laiskoja ja omat vanhempanne varmaan elättää vieläki.naurettavaa!!eipä yhtään viiituta maksaa veroja EI.... :kieh: kaikki sossupummit pitäs niskasta raahata töihin ja todellakin ansaita jollain lailla ne rahat!!!mut laiskoja ääliöitä on moneen :LOL:
 
kyllä saadaan miehellä ei ole töitä, vaikka kovasti hakee ja minä äitiyslomalla minimi äitiyspäivärahalla.. oulussa on se ongelma että kuukauden saa odottaa päätöstä ja käsittelyä. siinä sitten kituuttaa ja vuokrat aina myöhässä... :(
 

Yhteistyössä