Inkku
Peesi,näin onAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kyllähän se kirpasis mutta maksettavahan se olis...
Peesi,näin onAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kyllähän se kirpasis mutta maksettavahan se olis...
No mä annoin. Tosin elin aikaa, jolloin ei ollut kamalasti säästössä. Eli kun joitain vuosia sitten näytti siltä, että tyttäreni ei tulekaa pääsemään julkisella sektorilla tarvitsemaansa leikkaukseen, olin jo varannut ajan pankkiin lainan ottamista varten.Alkuperäinen kirjoittaja ylläri-ulla:kyllä pystyisin. mutta ikinä en anna tulla tilannetta että yllätyksenä pitäis tonni laittaa johonkin.
Kyllä. Ihan itse pystyisin maksamaan. Ja mä sentään olen työtön. Mutat säästötilillä pyrin aina pitämään edes ton verran pahanpäivän varalle.Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen::wave:
muoks. niin ja laskut ei yleensä tule yllätyksenä..
ja mun kuukausipalkkakaan ei riittäisi moisen laskun maksanmiseen. san palkkaa noin 700e, teen 6 tuntista työpäivää.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:en pystyisi, joudun pienemmätkin laskut monesti maksamaan erissä. vain vuokra on ainut jota ei emkaseta erissä, muita laksuja kyllä jos menee yli 200e.