Moniko pitänyt 30v synttärit? Millaiset?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse täytän ensi keväänä 30v ja suunnittelen jo nyt kemuja. Haluan pitää sellaiset, koska olen nyt monta vuotta omistautunut kodille ja lapsille ja omat jutut jääneet vähiin.

Eli hauskat juhlat kaikille kavereille. Vuokrataan paikka erikseen sitä varten. Ei mitään hienostelua vaan jotain hyvää purtavaa ja boolia jne. Varmaankin myös palju vuokrataan.
 
pallero
mä olin ollut vuoden kotona lapsen kanssa ja silloin oli eka kerta, kun "vauva" meni yökylään. Kotiimme kutsuttiin parhaimmat kaverit (kymmenkunta) ja pientä naposteltavaa, saunomista ja juomista ohjelmassa. Loppuillasta lähdettiin karaoke-baariin laulamaan "olen kolmekymppinen..."
Miehelle järjestettiin vähän isommat bileet, vuokratilat ja ruuat. Saunomista sielläkin ja uima-allas, poreallas. Siellä oli myös lapset, jotka lähtivät myöhemmin taas mummolaan. Ja karaokea...
 
muamu
Juhlimme kotona, ystävien ja tuttujen kesken. Pientä naposteltavaa ja boolia, lapset nukkuivat yläkerrassa, kännissä ei oltu. Eli kivat juhlat, mukavaa seuraa, kivoja pelejä jne. Junnu oli vasta 6 kk, joten eipä tullut mieleenkään heivata minnekään yökylään yksien synttäreiden takia.
 
.
En juhlinut kolmekymppisiä.
Minulla on synttärit jouluna ja jopa minun 18v synttäreille ei ihmiset halunneet tulla. Että ei ole ollut tapana juhlia synttäreitä ollenkaan.
 
Mulla oli lähimmät 30 kaveria kutsuttuna,vanhemmat piti ne yllärinä mulle.
Aivan ihanat oli,oli kokki ja tarjoilijoita sekä eräs ihan tunnettu esiintyjäkin tuli paikalle.

Oli todella ihanaa ja näin jälkeenpäin olis harmittanut jollei olis mitenkään juhlittu.

Porukoitten baarista sai kaikki juoda ja ite tehä vapaasti drinkit.Pelattiin biljardia ja tanssittiin,laulettiin ja juteltiin...
Oli todella,todella ihanaa.Mun vanhemmat siis juhli mukana,ovat mun parhaita kamuja!!! :heart:
 
tylsääkö?
Mulla juhlat tulossa alkuvuodesta. Rahatilanne ei oikein anna myötä tilan vuokraamiselle, joten pidän juhlat ihan vaan kotona. Suunnitelmissa on viedä lapset yökylään ja kutsua 15-20 kaveria syömään herkkuja ja viettämään iltaa. Loppuillasta voisimme sitten lähteä baariin tanssimaan.
 
:wave:

mun kolmekymppisiä juhlittiin kaveri porukalla meillä. hauskaa oli ja baariin lähdettiin joraa sitten yöllä, kun kerrostalossa on hyvä huomioida naapureitakin.

tarjottavana oli salaatteja, patonkia, juustoja, sipsiä, kinkkupiirakkaa, suolatikkuja, oliivit ja fetat myös oli pöydässä. mansikka täytekakkua jälkkäriksi.
juomiksi tarjosin mummontohveli-snapseja :p ja melonin siivuja kossulla. muuten vieraat saivat tuoda omat juomansa mukana, kun en kerennyt tallinnaan hakemaan olutta ja siideriä. nelikymppisille sit käyn hakee juomatkin.
 
Te jotka olette pitäneet juhlat niin millaisen kutsun olette tehneet? Olisi kiva keksiä jotain muutakin, kuin se perinteinen: Tervetuloa syntymäpäivääni viettämään....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muamu:
Juhlimme kotona, ystävien ja tuttujen kesken. Pientä naposteltavaa ja boolia, lapset nukkuivat yläkerrassa, kännissä ei oltu. Eli kivat juhlat, mukavaa seuraa, kivoja pelejä jne. Junnu oli vasta 6 kk, joten eipä tullut mieleenkään heivata minnekään yökylään yksien synttäreiden takia.
Niin. Tuollaisia juhlia meilläkin on ollut monet ja juurikin myös noista syistä. Eli nyt ois kiva, kun kuopus on tuolloin melkein 1v3kk.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muamu:
Juhlimme kotona, ystävien ja tuttujen kesken. Pientä naposteltavaa ja boolia, lapset nukkuivat yläkerrassa, kännissä ei oltu. Eli kivat juhlat, mukavaa seuraa, kivoja pelejä jne. Junnu oli vasta 6 kk, joten eipä tullut mieleenkään heivata minnekään yökylään yksien synttäreiden takia.
Annat muuten ikävästi ymmärtää, että olisi typerää järjestää juhlat ja laittaa sen takia lapset hoitoon.

No itsekään en laittaisi hoitoon tuon ikäistä koska imetän enkä ole laittanutkaan. Nuo synttärit on sitten eka kerta, kun meidän kuopus on hoidossa ja silloin siis melkein sen 1v3kk. Ja hoito järjestetään niin, että anoppi ja appiukko tulee tähän meille. Minä oletan imettäväni vielä silloinkin, mutta jos sitä yhden illan ja yön tytteli pärjäisi ilman tissiä.
 

Yhteistyössä