N
nii
Vieras
Niimpä..itsekin olen raskaana kondomin hajottua. Että on tuo mahdollista. Ja on sattunut monen monen kertaa että se kondomi on revennyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:Meillä on hajonnut, ei ollu kun rengas munan ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:...ja kuten moni täällä näköjään syyttää siitä miehen isoa vehjettä, niin oletteko ottaneet kortsun koon huomioon? Kai 3 L:n pakastepussikin hajoaa, jos siihen yrittää tunkea 10 litraa vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä on ollut kondomiehkäisy käytössä koko yhdessäoloajan eli 17 vuotta. Miehellä ei ole pieni, harrastamme seksiä keskimäärin 3 kertaa viikossa.
Kondomi ei ole kertaakaan hajonnut tms.
Eli pohjautuen omiin kokemuksiin suhtaudun pienellä epäilyksellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:En usko, luulen että se "pettänyt kumi" on yleensä unohtunut laatikon pohjalle kokonaan. Ja, jos kortsu hajoaa, kai sitä nyt järkevä ihminen hakee jälkiehkäisyn? Ja tiedän, sekin voi pettää mutta ei niin usein että kaikki kuminpettotapaukset selittyisi sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Jos oikeasti kortsun saa hajoamaan yhdynnässä, niin herää väkisinkin kysymys, että mitä tavaraa se nainen siellä alapäässään säilyttää, jos kortsu mene tuollaisesta rikki.
Toi nyt on aika yleistä että kortsu menee rikki, ehkä teillä vaan ei oo niin rajut leikit tai miehellä isot vehkeet![]()
Tai laittajalla se terävä kynnen reuna...kyl se on mahollista että hajoaa. Ei ne varotukset paketeissa turhaan oo.
Tai kortsu on muuten vaan maanantai päivän kappale, kuten nuo äityspakkauksen kortsut |O
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ok:En usko, luulen että se "pettänyt kumi" on yleensä unohtunut laatikon pohjalle kokonaan. Ja, jos kortsu hajoaa, kai sitä nyt järkevä ihminen hakee jälkiehkäisyn? Ja tiedän, sekin voi pettää mutta ei niin usein että kaikki kuminpettotapaukset selittyisi sillä.
No joo..Mä ymmärrän et kumi hajoaa, mut mä en ymmärrä mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä joka ei tajua käydä hakee jälkiehkäisyä sen jälkeen kun se kumi on hajonnut...
Alkuperäinen kirjoittaja helokki:No kuka uskoo että jälkiehkäisy on pettänyt ? Minulla näin ja nyt rv 24 menossa + on kondomikin hajonnut joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja una:no meillä on kerran hajonnut kortsu jonka jälkeen viikkojen paniikki päällä. jälkiehkäisyn kävin kyllä hakemassa mutta ei sekään oo 100% onneksi en kuitenkaan tullut raskaaksi. mutta tietysti se voi hajota, tää kyssä on niiiin samaa sarjaa sen " voiko touhutipoista tulla raskaaksi"- keskustelu äh.