Moniko kävi, on menossa, Reimalle säästämään?

[QUOTE="tässä";28360022]Just aattelin että missähän sä nykyään oot, ja näin nikkisi :)[/QUOTE]

En oo kauheesti täällä viime aikoina pyöriny, olin naamakirjan yhdellä mammapalstalla, mutta siellä oli porukka vielä enemmän sekasin, kun täällä, niin aattelin ruveta hilluun taas täällä :D
 
[QUOTE="yyhoo";28360251]Huomenna olis tarkoitus lähteä, vaikka tiedän, että trokarit vie aina to-aamulla parhaat päältä... : /[/QUOTE]
Tasasestihan sinne sitä tavaraa tuodaan, joka päivä, eikö kaikkia kerralla. Joo, pian on huutis ja nettikirput täynnä "kaappiin unohtunutta" Reimaa.
 
"yyhoo"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28360269:
Tasasestihan sinne sitä tavaraa tuodaan, joka päivä, eikö kaikkia kerralla. Joo, pian on huutis ja nettikirput täynnä "kaappiin unohtunutta" Reimaa.
Tuodaanhan sitä joka päivä, mutta kokemuksesta tiedän, että parhaat on esillä aina esillä silloin heti to aamulla. Lauantaina on ihan turha luulla löytävänsä enää esim. gore-kenkiä tmv. Eli ei ne laita esille joka päivä samoja tuotteita "pienissä erissä", vaan esim. ne kengät on siellä kaikki heti ja jos niitä sitten joku on sattunut jäämään seuraaville päiville niin sitten on, mutta ei niitä enää lisätä sinne.
 
[QUOTE="yyhoo";28360359]Tuodaanhan sitä joka päivä, mutta kokemuksesta tiedän, että parhaat on esillä aina esillä silloin heti to aamulla. Lauantaina on ihan turha luulla löytävänsä enää esim. gore-kenkiä tmv. Eli ei ne laita esille joka päivä samoja tuotteita "pienissä erissä", vaan esim. ne kengät on siellä kaikki heti ja jos niitä sitten joku on sattunut jäämään seuraaville päiville niin sitten on, mutta ei niitä enää lisätä sinne.[/QUOTE]

Jaa, no ihan miten miten vaan. Itse tein viime vuonna vikalla aukiolotunnilla hyviä löytöjä.
 
käyty on
Torstaina kävin ja mielestäni oli hyvä valikoima ja paljon mieluista. Olen vakiokävijä lähellä kun asun ja aina valikoima ei ole yhtä hyvä.

Paljon oli toppaa, mutta myös välikautta. Talvikenkiä, sellasia jalkaanvedettäviä talvilenkkari-tyyppisiä. Vauvoille sisävaatteita monenlaisia. Finlaysonin Muumipyyhkeitä. Sadevaatteita. Hanskoja ja pipoja.
 
"yyhoo"
Pa*ka reissu, mutta tulipa tehtyä... : / Eli kuten arvelin, ei ollut enää meille mitään sopivaa tänään jäljellä. En saanut edes toppaa ensi talveksi. Tai olis siellä ollut myymälän puolella, mutta vasta vain 50% alella, joten sinne jäi. Mutta onpahan nuo penkojaiset taas sysksyllä, joten pitää sitten järjestää työt niin, että pääsee silloin jo to aamulla kärkkymään pukua, ellei sitten ole näiden "häppeninkien" jälkeen jo lähiviikkoina laskettu -70%:een... ;)
 
"Vieras"
Nää. Mä en ole koskaan osannut/ halunnut suunnitella noin pitkälle. Tulis halvemmaksi, mutta en mä nyt, kun vihdoin on tullut kevät, halua miettiä ens talvea. Jos ei vaikka tulekkaan...
 
"vieras"
Minä tilasin jo viime viikolla netistä pojalle välikausitakin, kun näin ilmoitukset lehdessä. Matkaa kun kuitenkin on sen verran, niin maksaa mieluummin ne postikulut. Tai olisi saanut kuluitta, kun olisi ostanut enemmän, muttei muu tarjonta oikein innostanut. Jossain postikeskuksessa näyttivät äsken olevan lajiteltuina.
 

Yhteistyössä