Moniko elättää itse itsensä ja perheensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samma här.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Me pärjättäis oikein mainiosti, mutta isovanhemmat on niin käytännöllisiä, että ennakkoperintöä pukkaa. :D
Ja mikäs siinä, kun ei ne kuitenkaan ehtis kaikkia rahojaan tän elämän aikana törsätä niiden elintavoilla, vaikka satavuotiaiksi elelisivät.

Mulla ei ole niin huono itsetunto, että en voisi ottaa apua vastaan jos sitä halutaan antaa. Ei ole 30+ vuotiaana mikään tarve kertoa, että "kyllä mää pystyn itseni elättämään". Kyllä ne sen tietävät hyvin. Olemme miehen kanssa kumpikin hyvätuloisia.

Mutta jos rahaa haluavat syytää mukulaan, niin sen voi kanavoida turvaistuimeen, kenkiin, tossuihin, asusteisiin, vaatteisiin jne lelujen lisäksi.

Oikeasti on tyhmää pitää ne rahat hautaan asti ja sitten maksaa verot taas. Kyllä mekin ajattelimme tukea lapsemme alkutaivalta aikuistuessa, jotta valtio ei tule kaikkea ylimääräistä saamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun vanhemmat on ostaneet meille auton, pesutornin, keittiön kaapistot ja sohvakaluston. Lisäksi niiltä on saatu 2 sisustusarkkua, lipasto, keittiön pöytäryhmä ja jotain muuta pientä. Isäni maksaa tyttären leikkikoulun, ja äiti heittää satasella silloin tällöin.

Mutta muuten elätetään kyllä itsemme.

Niin siis mitä te sitten itte ostatte/maksatte??