Monikkoperheet Pirkanmaalta!

Hoi kaikki pirkanmaalaiset!
Olisiko kukaan kiinnostunut tapaamaan pienellä porukalla ja vaihtamaan kuulumisia? Olen nyt hieman huono aloitteentekijä koska en tiedä missä olis hyvä tavata :D
Tietty tähän ketjuun voisi ensin ihmiset ilmoittautua, kertoa kokoonpanostaan niin saatas vähän listaa ja juttua aikaan. Facebook olisi myös hyvä paikka ryhmittyä, mikäli tänne kiinnostuneita ilmaantuu ;)
 
Moi, onpa hyvä että ainakin yksi kiinnostunut ilmoittautuu :)
Onko sulle tulossa identtiset vai epäidenttiset kaksoset? Mulla on täällä vuoden ikäiset, epäidenttiset pojat. Mun tuttavapiirissä on yhdet kaksoset, mutta he asuvat n.500 km päässä.. Netissä kyllä vaihdetaan kuulumisia mutta olisi kiva tavata "samassa jamassa" olevia ihan livenä. Ja pojat sais samalla leikkikavereita :)
 
Hei, joo!!! Täällä kans mielenkiintoa. Meillä kaksoset täyttää torstaina 2 vuotta, sit on kaksi isompaa lasta kanssa. Voisi vaikka y-viestillä sopimaan, tai sit tähän ketjuun? Tampereella ainakin Sorsapuiston uusi leikkialue on testattu ja fantsuksi todettu!
 
Heippa, Hari Mao!
Pitäskö meidän vielä odotella ilmaantuuko kiinnostuneita vai treffataanko me aluksi ja otetaan sitten lisää porukkaa tapaamisiin jos kiinnostuneita ilmaantuu? Sorsapuiston leikkialue ei ole mulle tuttu, missäs kohtaa suunnilleen se on? Siis sorsapuiston tiedän kyllä!
 
Moikka,

Unohtunut palstan lukeminen totaalisesti, mutta siis olisi tosi kiva jos saadaan porukkaa kokoon. Jään itse äitiyslomalle ensi viikolla, joten jos kunto kestää voisin jo raskausaikana tulla joku kerta mukaan ja taas sitten kun vauvelien kanssa on rytmi löydetty. Pitäkää mut ajantasalla, jos laitatte yksityisviestiä yms. Olisi kiva tutustua!
 
Hei vaan kaneli078! Juu ymmärrän ettei niin pienten kanssa välttämättä leikkipuisto ole paras paikka treffata. Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.. Kuullut olen että monet järjestää vauva tapaamisia ravintoloissa, kahviloissa mutta mun mielestä ei mikään paras ajatus.. Totta puhuen en ole uskaltanut koittaa poikien ravintola käyttäytymistä vielä! Jos jonkun kotiin mahtuu ja haluaa niin se olis kiva. Meillä on kyllä aivan liian pieni asunto, koko ajan etsitään isompaa mutta tuntuu olevan kiven takana.. Tottakai pidetään tytti82 ajantasalla! Vielä ei olla yv:nä sovittu mitään.
 
Täytyy vielä sen verran korjata, että ei se haittaa vaikka leikkipuistossa nähtäiskin. Vauvelit toki lähinnä nukkuu vielä vaunuissa :) mutta mulle olis varmasti hyväksi nähdä muitakin kaksosten äitejä! Olis kiva kuulla kokemuksia ja vinkkejä, itse olen esikoisteni kanssa paljon joutunut kokeilemaan vaikeimman kautta :headwall:
 
Terve taas! Vähän turhan harvoin pääsen täällä käymään tätä nykyä. Mutta hei, tapaamista pystyyn vaan ja mukaan lisää väkeä. Puisto käy, tai saa vaikka meillekin tulla kahville? Ensi viikon pe olen töissä, muuten käy meille ainakin ihan koska vaan. Päikkärit meillä noin 12-14... Sorsapuiston leikkikenttä on siinä niiden lintuhäkkien lähellä, näkee kyllä helposti. Mitäs sanotte, missä nähdään???
 
Tällä hetkellä meillä ollaan vähän kipeitä :( Perjantaina oli kuume toisella ja lauantaina toisella lapsella, laski kyllä samantien lääkkeellä ja pois on pysyny, mutta nenät vuotaa edelleen.. Eli meidän osalta ei onnistu vielä tällä viikolla varmaan. Mulle sopis kyllä tulla hari maon luo kahvittelee, kunhan ollaan parannuttu. Mitä muut ootte mieltä treffattasko siellä?
 

Yhteistyössä