monikin on niin moukka ettei kysy vieraalta otatko kahvia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huu

Vieras
vaan olettaa suoraan että kaikki juovat kahvia. sitten joutuu väkisin juomaan sitä tervaa kun ei kehtaa sanoa että en juo kahvia vaan teetä (kun sitä ei ole edes tarjottu).

Mä oon kyl aina keittämässä kahvia, oli oven takana sit kuka hyvänsä :D Hassu kattella huoltomiesten hölmistyneitä ilmeitä kun mul ois het pannu kuumana :laugh: Se on vaan niin hauskaa, ja tuskin tässä talos kovin moni huoltomiehelle kahveja tarjoo. Tai mistäpä sitä tietää? :p ;)

Minä ainakin sanon, että minä en juo kahvia jos alkaa näyttää siltä että talonväki alkaa kahvinkeittoon. Tarkemminottaen sanon, että: "Jos kahvia keität, niin minulle ei tarvitse laittaa, koska en juo kahvia".

Tosi outoa jos et "kehtaa" sanoa mitään, vaan kiltisti lipität sen karmean litkun napaasi :/

:laugh: :laugh:

Mä oon selvinnyt ihan elossa. Mutta kukaan ei tarjoa mulle kaakaota, mitä joisin kaikista mieluiten. Lisäksi ilmeisesti aikuisilta ei koskaan kysytä, haluatko mehua :) Se on usein parempaa kuin tee...

Mutta suu on sitä varten, että voi korjata itse tilanteen. Meillä taas ei koskaan kysytä, haluatko kahvia. Sitä saa vaan pyytämällä itse.

Mä en juo kahvia enkä ole koskaan joutunut juomaan sitä väkisin. Joko oon käynyt sellaisissa kyläpaikoissa joissa kysytään kahvia, teetä vai jotain muuta tai sitten olen itse sanonut viimeistään siinä vaiheessa kun kahvia ollaan kaatamassa että ei kiitos, otan vaikka mehua jos on.

Yhteistyössä