ärsyttää

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
kun toi exä jää aina tänne hengailee kun hakee lapset, siis makaa sohvalla tai menee nettiin ym.
Mä oon yrittänyt puhua sille tästä ja tekstannut (ei sen kaa voi oikein puhua) että tämä on mun koti, ei sen, että kun se hakee lapset niin en halua että se tekee täällä mitään muuta...
Ja nyt taas :headwall: alkoi keittää kahvia ja istui sohvalle juomaan sitä helvetin kahvia :kieh:
Yritin äsken vihjailla että jos se voisi lähteä jo, en halunnut sanoa sille suoraan kun meillä on ollut aika hyvät välit nyt mutta tappelu siitä silti tuli :/
Mä tiiän että tästä on ihan tyhmä valittaa mutta mua se häiritsee....

Eikä se suostu mennä mihinkään keskustelemaan tästä erosta ja lapsista, siis tapaamisoikeudet ym vaan aina jos otan puheeksi että voisi olla meille helpompaa jos joku ulkopuolinen auttaisi tässä asiassa niin sit se alkaa huutaa että meidän asiat ei kuulu kenelläkään muille :/ no ei se toimi näin, eikä me kahdestaan oikein pystytä päättää mistään.....

vituttaa |O ja kiitos että sain purkaa....

Menet seuraavaksi lasten kanssa pihalle odottamaan ja kun isä tulee lapsiaan hakemaan sanotte heipat ja häväit sisälle tai lähdet kävelemään johonkin.
Sanot että sulla on menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Menet seuraavaksi lasten kanssa pihalle odottamaan ja kun isä tulee lapsiaan hakemaan sanotte heipat ja häväit sisälle tai lähdet kävelemään johonkin.
Sanot että sulla on menoa.

me oltiin pihalla, ja sitten lähdin sisään, sanoin sille vielä että meen syömään lounasta ja sen jälkeen lähden salille ja että nähdään huomenna.
Niin sitten se tulee hetken päästä perään :headwall: ei olisi pitänyt avaa...

Ja joskus oon kyllä tehnyt niin että olen lähtenyt heti kun hän tulee, että ne saa sitten lähteä ennen ku tuun takas mut jotenkin en tykkää ajatuksesta että exä on yksin lasten kanssa mun asunnossa :/

no joo pitää yrittää tekstaa sille taas illalla tästä, tai soittaa.

No kyllä häirittis muakin. Voisitteko tosiaan mennä pihalle oottelleen tms.? Voisit varmaan ihan ite ottaa yhteyttä sosiaalityöntekijään ja kertoa tosta tilanteesta. Aika selvää varmaan tosiaan on, että ette saa puhuttua keskenänne noita asioita. Parempi varmaan kuitenkin, että tulis sit kunnon riita ja sit tilanne selkeis kuin tuo tilanne mikä nyt on?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
samaa mieltä micosan kanssa, sovit vaikka jonkun kaverin knassa että tulee hakemaan mukamas jonnekin... ilmeisesti kotisi on teidän entinen yhteinen koti?

exä omistaa asunnon, mutta mä maksan vuokraa sille, ollaan vuokrasopimuskin tehty että ei sillä ole oikeutta hengailla täällä vaikka se omistaa asunnon.
Eihän vuokranantaja saa olla milloin tahansa omassa asunnossa jos se on vuokrattu jollekin toiselle, vai saako?
Kyllähän vuokranantaja saa tulla käymään, ja tarkistaa asunnon tai tulla sisään omilla avaimilla jos se vaikka epäilee jotain, mutta ei se saa kyllä käyttäytyä noin niin kun mun exä......
Ja kyllä se käyttäytyi samalla tavalla kun asuin muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
samaa mieltä micosan kanssa, sovit vaikka jonkun kaverin knassa että tulee hakemaan mukamas jonnekin... ilmeisesti kotisi on teidän entinen yhteinen koti?

exä omistaa asunnon, mutta mä maksan vuokraa sille, ollaan vuokrasopimuskin tehty että ei sillä ole oikeutta hengailla täällä vaikka se omistaa asunnon.
Eihän vuokranantaja saa olla milloin tahansa omassa asunnossa jos se on vuokrattu jollekin toiselle, vai saako?
Kyllähän vuokranantaja saa tulla käymään, ja tarkistaa asunnon tai tulla sisään omilla avaimilla jos se vaikka epäilee jotain, mutta ei se saa kyllä käyttäytyä noin niin kun mun exä......

Ei, ei tietenkään saa. Varmaan olis kyllä helpompi tilanne, jos muuttaisit johki muualle sieltä...

Mä oon kyllä miettinyt jos ottaisi itse yhteyttä sosiaalityöntekijään, ehkä exä suostuis tulla sinne jos saisimme ajan varattua. Tai ehkä sosiaalityöntekijä voisi kertoa mulle miten kannattaa tässä tilanteessa toimia.

Ärsyttävää kanssa se että harvoin nähdään exän kanssa kahdestaan, lapset ovat aina lähellä, niin en hirveästi uskalla alkaa puhua asioista koska siitä seuraa aina tappelu, enkä halua että lapset kuulee ku me tapellaan....sen takia tekstaillaan, tai sähköpostitse päätetään asioista, mutta ei sekään enää toimi, ei se ole oikeastaan ikinä toiminut kunnolla.

Onko se muuten niin että kun hakee avioeroa niin on pakko samalla sopia tapaaminen sosiaalityöntekijän kanssa, vai onko oikeasti mahdollista erota näin "kahden kesken"? siis meillä on ensimmäiset hakemukset lähetetty, toinen hakemus pitää lähettää nyt kahden kuukauden sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:

Ei, ei tietenkään saa. Varmaan olis kyllä helpompi tilanne, jos muuttaisit johki muualle sieltä...

samalla tavalla käyttäytyi ennen kun muutimme tähän asuntoon, kun asuin siis vuokralla toisessa asunnossa.
Ja tähän asuntoon mä muutin exän takia, että se näkisi lapset useammin. Ja me puhuttiin tästä kun tehtiin vuokrasopimus että ei se voi sitten tulla käymään miten vaan, tai olla nii ku kotona mun luona koska se on mun koti ei sen. Ja sanoin myös että vaikka sillä on nyt avaimet mun kotiin niin se ei todellakaan saa käyttää niitä, mitä se ei kyllä tee. Tekisin varmaan rikosilmoituksen jos se vielä tulis sisään milloin haluaa omalla avaimilla :whistle:

Yhteistyössä